تولید سریال Sandman به تعویق افتاد

24 April 2020 - 19:30

پنج ماهی از آخرین خبری که درباره سریال بسیار مورد انتظار نتفلیکس، The Sandman، می‌گذرد و حالا نیل گیمن (Neil Gaiman) اعلام کرده این پروژه نیز همچون تمامی پروژه‌های هالیوود، بخاطر شیوع ویروس کووید ۱۹ متوقف شده است. گیمن به طرفداران قول داده این وقفه کوتاه خواهد بود و ساخت این سریال به محض بهتر شدن شرایط از سر گرفته می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

علاوه بر این، گیمن درباره وضعیت پیش تولید سریال گفته و تایید کرده که بازیگران فیلم‌نامه‌های فصل اول را خوانده‌اند. تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این کمیک به لایو اکشن تبدیل شود. اخیرا جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) برای بازی و کارگردانی اقتباسی از این کمیک برای نیولاین سینما انتخاب شده بود که ساخت آن پروژه منتفی شد.

کمیک Sandman در ۷۵ شماره از سال ۱۹۸۹ منتشر شد. دنیای در هم تنیده شده گیمن، آنتولوژی قسمتی بود که به شخصیت تمثیلی دریم و برادران و خواهرانش مشهور به Endless می‌پرداخت.

نیل گیمن و دیوید گویر (David Goyer) به همراه آلن هینبرگ (Allen Heinberg) تهیه کنندگان کار هستند. گیمن سال گذشته گفته بود به ساخت فصل دوم سریال نیز فکر می‌کند.

اقتباس سریالی Sandman اقتباس کمیک عالی دیگری برای نتفلیکس است که فصل دوم Umbrella Academy را در دست تولید دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.