The Outpost به زودی پخش می‌شود

24 April 2020 - 20:00

اسکات ایستوود (Scott Eastwood) با از دست دادن جنوب در Southwest، حق پخش فیلم مهیج جنگی‌اش، The Outpost، توسط Screen Media بدست آمده و پخش دیجیتالی آن روز استقلال ملی ایالت متحده صورت می‌گیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس کتاب غیر داستانی پر فروش نیویورک تایمز نوشته جیک تپر (Jake Tapper) است. فیلم داستان گروه کوچکی از سربازان آمریکایی در منطقه دور افتاده Combat Outpost Keating در دره سه کوهه ای در افغانستان است که سربازان برای دفاع از خود در مقابل نیروهای جنگنده طالبان در حملات مختصاتی می‌جنگند. جنگ کمدش، خشن‌ترین جنگی است که آمریکایی‌ها در جنگ افغان‌ها در سال ۲۰۰۹ در آن نقش داشتند و لشکر براوو یکی از واحدهای این نزاع ۱۹ ساله بود.

راد لوری (Rod Lurie) کارگردان فیلم در بیانیه‌ای گفته:

امیدوارم همه کارگردان‌ها فیلمی بسازند که نیازهای احساسی‌شان را برطرف کند.

این باعث افتخارم بود و وظیفه داشتم داستان برادران سپاهی ام را بگویم. هیچ داستان مدرن دیگری به این زیبایی نمی‌تواند روح سرباز آمریکایی را به تصویر بکشد. چیزی که حاضریم برایش بمیریم، نشانگر هویت ماست. بعد از دیدن فیلم متوجه منظورم خواهید شد.

این فیلم به کارگردانی لوری، و نویسندگی پل تاماسی (Paul Tamasy) و اریک جانسون (Eric Johnson)، ایستوود، کالب لندری جونز (Caleb Landry Jones)، اورلاندو بلوم (Orlando Bloom)، جک کسی (Jack Kesy)، تیلور جان اسمیت (Taylor John Smith)، جیکوب اسکیپیو (Jacob Scipio) و میلو گیبسون (Milo Gibson) را در اختیار دارد.

تامسی و پل مری‌من (Paul Merryman) در بیانیه‌ای مشترک گفته:

این سفر هفت ساله پر چالشی بود تا این داستان ساخته شود و ما همیشه یک RPG از اتفاق نیفتادنش، فاصله داریم.

خیلی خوشحالیم این ماموریت انجام شد و می‌توانیم داستان مان را با مخاطبین به اشتراک بگذاریم.

این فیلم را Millennium Media به همراه پل مری‌من، مارک فریدمن، جفری گرین‌استین، جاناتان یانگر،‌ تامسی و لو ولدن و آوری لرنر، جیک تپر، ترور شورت، جانسون، بوآز دیویدسون، رابرت ون نوردن، جان کالافاتیس، مارک رینو اسمیت و تامی واپولوس می‌سازند.

سث نیدل (Setg Needle) و مایک مسینا (Mike Messina) از Screen Media نیز اظهار داشتند:

داستان واقعی به تصویر کشیده شده و در The Outpost یکی از داستان‌های قهرمانی درباره پیروزی آمریکایی است. راد لوری، بازیگر فوق‌العاده‌ای است که کار خاصی انجام داد. از همکاری با تمامی عوامل کار بسیار خوشحالیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.