پل راد و ویل فرل نقش اصلی سریال جدید Apple خواهند بود

25 April 2020 - 00:00

شبکه‌ی Apple سفارش ساخت سریالی کوتاه و ۸ قسمتی با نقش‌آفرینی ویل فرل (Will Ferrell) و پل راد (Paul Rudd) به نام The Shrink Next Door داده است. این مجموعه بر اساس پادکست موفقی که جدیداً در سال ۲۰۱۹ توسط رسانه‌های Wondery و Bloomberg تولیدشده است، خواهد بود. این سرویس استریمی در شرایطی رقابتی حقوق این پروژه را به‌دست آورد که کارگردان مایکل شوالتر (Michael Showalter) و نویسنده جورجیا پریچت (Georgia Pritchett) که قبلاً با فرل و راد در فیلم Anchorman 2: The Legend Continues محصول ۲۰۱۳ همکاری کرده بودند، پشت آن هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شوالتر از آثاری نظیر The Big Sick و The Lovebirds بر اساس فیلم‌نامه‌ای از پریچت نویسنده‌ی فیلم‌های Succession و Veep این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. The Shrink Next Door کمدی سیاهی الهام گرفته از رویدادی واقعی است که داستان رابطه‌ی عجیب‌وغریب یک روان‌پزشک به نام دکتر ایزاک “آیک” هرشکوپف با بازی پل راد و بیمار طولانی‌مدتش مارتین “مارتی” مارکویتز با بازی ویل فرل را شرح می‌دهد. در طول این رابطه آیک به‌آرامی وارد زندگی مارتی و حتی خانه‌ی مارتی در همپتونز می‌شود و حتی وارد تجارت خانوادگی او نیز می‌شود. این سریال به کاوش این مسئله می‌پردازد که  چطور یک رابطه‌ی بیمار-دکتری به‌آرامی تبدیل به رابطه‌ای استثماری پرشده از فریب، دزدیدن قدرت و ناکارآمدی بی‌سابقه در بالاترین حد خود می‌شود.

The Shrink Next Door توسط Civic Center Media در همکاری با MRC Television، کمپانی Gloria Sanchez Productions، کمپانی Semi-Formal Productions، کمپانی Wondery و Bloomberg Media تولید خواهد شد. ویل فرل، جسیکا البام (Jessica Elbaum) و بریتنی سگال (Brittney Segal) تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه برای Gloria Sanchez Productions هستند. راد و پریتچت دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. شوالتر و جوردنا مالیک (Jordana Mollick) از طرف Semi-Formal Productions، مارشال لوی (Marshall Lewy) برای Wondery و جرد سندبرگ (Jared Sandberg)، کیتی به ویس (Katie Boyce) و فرانچسکا لوی (Francesca Levy) برای Bloomberg Media نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. جو نوسرا (Joe Nocera) که میزبان برنامه‌ی پادکستی این پروژه بود نیز در میان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال قرار دارد.

پل راد در آثاری ازجمله سریال خاطره‌انگیز Friends، مجموعه فیلم‌های Ant-Man، فیلم The 40-Year-Old Virgin محصول ۲۰۰۵ و انیمیشن Monsters Vs. Aliens حضورداشته است. نام ویل فرل نیز در میان آثاری ازجمله Anchorman: The Legend of Ron Burgundy محصول ۲۰۰۴، انیمیشن Megamind محصول ۲۰۱۰ و The Lego Movie محصول ۲۰۱۴ به چشم می‌خورد.

The Shrink Next Door به‌صورت جهانی از شبکه‌ی Apple TV+ منتشر خواهد شد. سریال مذکور در میان تعدادی از پروژه‌های پیشِ روی این سرویس استریمی شامل سریال کوتاه Defending Jacob با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) و مجموعه‌ی انیمیشنی Central Park قرار دارد.

Defending Jacob نام سریالی درام جنایی کوتاهی است که مارک بومباک (Mark Bomback) آن را از روی رمانی به همین نام نوشته‌ی ویلیام لندی (William Landay) خلق کرده است و علاوه بر کریس ایوانز، میشل داکری (Michelle Dockery) و جیدن مارتل (Jaeden Martell) نیز ازجمله ستارگان آن هستند.

Central Park سریال انیمیشنی سیتکامی است که توسط لورن بوچارد (Loren Bouchard)، جاش گد (Josh Gad) و نورا اسمیت (Nora Smith) برای سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس خلق‌شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.