ستارگان تازه‌ای به Don’t Worry Darling پیوستند

25 April 2020 - 11:30

نامزد اسکار برای بازی در فیلم Little Women فلورنس پیو (Florence Pugh)، شایا لباف (Shia LaBeouf) و کریس پاین (Chris Pine) برای نقش‌آفرینی در فیلم تازه‌ی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) بانام Don’t Worry Darling قرارداد امضا کردند. این فیلم دلهره‌آور توسط کمپانی New Line تولید خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش ددلاین، New Line مزایده برای سرمایه‌گذاری و توزیع این فیلم مورد انتظار پیشِ روی وایلد که پس از کمدی دبیرستانی Booksmart که تابستان گذشته اکران شد، دومین تجربه‌ی کارگردانی او است را پیروز شده است.

پیو نقش اصلی این مهیج روان‌شناسانه را که در جامعه‌ای محدود و خیال‌پرست در دهه ۵۰ میلادی صحرای کالیفرنیا اتفاق می‌افتد را ایفا خواهد کرد. وایلد علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر در آن به ایفای نقش نیز خواهد پرداخت. نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی بفتا کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) که یکی از نویسندگان Booksmart نیز بود، نویسندگی فیلم‌نامه‌ی Don’t Worry Darling را بر اساس طرحی ناقص از شین (Shane) و کری ون دایک (Carey Van Dyke) انجام داده است. روی لی (Roy Lee) و میری یون (Miri Yoon) از Vertigo Entertainment تهیه‌کنندگی این عنوان را انجام خواهند داد. وایلد، سیلبرمن و کترین هاردویک (Catherine Hardwicke) به همراه شین و کری ون دایک تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. ریچارد برنر (Richard Brener)، داریا سرچک (Daria Cercek) و سیلیا کونگ (Celia Khong) که اعضای هیئت‌رئیسه‌ی New Line هستند بر Don’t Worry Darling نظارت خواهند کرد.

پیو برای ایفای نقش ایمی مارس در فیلم Little Women به کارگردانی گرتا گرویگ (Greta Gerwig) نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار و بفتا شد. او اخیراً ستاره‌ی فیلم تحسین‌شده نزد منتقدین یعنی Midsommar بوده است. از دیگر آثار او می‌توان به Outlaw King، سریال کوتاه The Little Drummer Girl و فیلم Fighting with My Family با حضور دواین جانسون (Dwayne Johnson) اشاره کرد. او به‌تازگی در فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول یعنی Black Widow محصول دیزنی/مارول نقش یلنا بلوا را ایفا کرده است.

لباف برای بازی در فیلم زندگی‌نامه‌ی خودش در سال گذشته به نام Honey Boy که آن را نویسندگی نیز کرده بود، بسیار ستایش شد. او برای بازی در فیلم مستقل و دیگری به نام The Peanut Butter Falcon با بازی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) و زک گوتساگن (Zack Gottsagen) نیز نقدهای مثبتی دریافت کرد. او که اخیراً تولید فیلم Pieces of a Woman را به اتمام رسانده است در آثار دیگری ازجمله فیلم Fury با بازی برد پیت (Brad Pitt)، سه قسمت نخست مجموعه‌ی Transformers، فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull با بازی هریسون فورد (Harrison Ford) و کیت بلانشت (Cate Blanchett) و فیلم I, Robot با بازی ویل اسمیت (Will Smith) نیز حضور پیداکرده است.

پاین نقش استیو ترور را مجدداً در فیلم Wonder Woman 1984 که در تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) اکران خواهد شد را ایفا خواهد کرد. او که اخیراً تولید فیلم اکشن مهیج Violence of Action را به اتمام رسانده در آثاری ازجمله مجموعه‌ی Star Trek، فیلم تحسین‌شده‌ی Hell or High Water با بازی جف بریجز (Jeff Bridges) و بن فاستر (Ben Foster) و فیلم The Finest Hours با بازی کیسی افلک (Casey Affleck) حضورداشته است.

وایلد برای کارگردانی فیلم Booksmart جایزه‌ی بهترین فیلم اولی جشنواره‌ی Independent Spirit Award را دریافت کرد. در حال حاضر او کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم Perfect از کمپانی Searchlight که بر اساس سفر کری استراگ (Kerri Strug) ژیمناست به بازی‌های المپیک آتلانتا در سال ۹۶ است را بر عهده دارد. علاوه بر این، او پروژه‌ی کمدی بدون عنوانی را نیز برای کمپانی Universal در اختیار دارد که کارگردان و تهیه‌کننده‌ی آن است. وایلد به‌عنوان بازیگر در آثاری ازجمله فیلم تازه‌ی Richard Jewell به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، فیلم Rush محصول ۲۰۱۳ با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و دنیل برول (Daniel Brühl) و درام علمی-تخیلی عاشقانه‌ی Her حضورداشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.