اکران Spider-Man 3 و دنباله Into the Spider-Verse به تعویق افتاد

25 April 2020 - 13:30

سونی تاریخ اکران فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» با بازی تام هالند (Tom Holland) و دنباله انیمیشنی Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» را تغییر داد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دنباله بدون نام Far From Home «دور از خانه» که قرار بود ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود، حالا ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. اکران دنباله Spider-Verse هم از ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) به ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) موکول شده است.

مرد عنکبوتی ۳ در این تاریخ جایگزین Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» می‌شود که دیزنی تاریخ اکرانش را شش ماه عقب انداخت و حالا باید با فیلم بیوگرافی Elvis Presley «الویس پرسلی» با بازی تام هنکس (Tom Hanks) رقابت کند و یک هفته قبل از Fantastic Beasts and Where to Find Them 3 «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۳» اکران خواهد شد.

تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ که در اختیار فیلمی مارولی بود حالا توسط دیزنی به سونی داده شده تا دنباله Spider-Verse را در آن تاریخ اکران کند. این انیمیشن فعلا رقیبی در این تاریخ ندارد، اما قطعا یک فیلم لایو اکشن برای جذب مخاطبانی که به انیمیشن علاقه ندارند رقیب آن خواهد شد.

جان واتس (Jon Watts) برای کارگردانی سومین فیلم Spider-Man برخواهد گشت که در آن دوباره شاهد حضور زندیا (Zendaya) هستیم. اگرچه نمی‌دانیم نام این فیلم چه خواهد بود، اما ایمی پاسکال (Amy Pascal) تهیه‌کننده آن گفته کلمه خانه قطعا در عنوان فیلم وجود دارد.

یواخیم دوس سانتوس (Joaquim Dos Santos) کارگردانی Into the Spider-Verse 2 را براساس فیلمنامه‌ای از دیو کالاهام (Dave Callaham) برعهده دارد. شامیک مور (Shameik Moore) دوباره صداپیشه شخصیت مایلز مورالز خواهد بود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.