برادران وارنر انیمیشن Scoob! را راهی پخش خانگی می‌کند

25 April 2020 - 22:00

برادران وارنر تصمیم گرفته فیلم انیمیشنی Scoob! را مستقیما وارد شبکه خانگی کند، چون فعلا بدلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ خبری از بازگشایی سینماها نیست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این استودیو به تازگی اعلام کرده که فیلم Scooby Doo از ۱۵ مه با قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل کرایه است و ۲۴.۹۹ دلار قیمت خریدش می‌باشد. مدت زمان کرایه فیلم ۴۸ ساعت است.

آن سارنوف (Ann Sarnoff)، مدیر استودیو برادران وارنر گفته:

در حالیکه همه ما بی‌صبرانه منتظر باز شدن سینماها و نمایش فیلم‌هایمان در سینماها هستیم، در برهه ای به سر می‌بریم که باید به توزیع آن فکر کنیم.

می‌دانیم طرفدارانمان بسیار مشتاق دیدن Scoob هستند، و خوشحالیم می‌توانیم این فیلم خوب را به خانواده‌ها عرضه کنیم تا از دیدنش در کنار هم در خانه لذت ببرند.

سارنوف هیچ صحبتی از پخش فیلم در سرویس استریم HBO Max که ۲۷ مه راه اندازی می‌شود، نزده است.

این انیمیشن زک افرون (Zac Efron) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) را بعنوان صداپیشه در اختیار دارد.

در ماه مارس، سینماداران با این خبر که یونیورسال قصد دارد انیمیشن Trolls World Tour را اکران نگه دارد و همزمان وارد پخش خانگی کند، برافروخته شدند. این فیلم که ۱۰ آوریل پخش شد، اولین هفته دیجیتالی بزرگی در تاریخ پخش خانگی داشت.

یونیورسال و برادران وارنر اکران بیشتر فیلم‌های اصلی‌شان را به تعویق انداخته‌اند تا در زمان مناسبی اکرانشان کنند.

این باعث ناراحتی خیلی از سینماداران شده است. وقتی دیزنی اخیرا اعلام کرده Artemis Fowl را مستقیما وارد دیزنی پلاس می‌کند، خبری از موج ناراحتی که پیرامون Trolls World Tour صورت گرفت، وجود نداشت.

هالیوود در حال حاضر امید دارد سینماها تا آخر ژوئن یا اوایل ژوئیه باز شوند. استودیوها پیش بینی کردند که سینماها فیلم‌های محبوبی را قبل از اکران Tenet جدیدترین ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در ۱۷ ژوئیه اکران کنند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.