نخستین تصاویر فصل هفتم Game of Thrones منتشر شد

30 November 2016 - 19:40

فصل ششم سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» به خصوص قسمت‌های پایانی آن، بسیاری از طرفداران را شگفت‌زده کرد. این امر باعث شد که انتظارات برای فصل بعدی این سریال از گذشته هم بیش‌تر شود. در این ماه‌های اخیر، اخبار و شایعات زیادی درباره‌ی فصل هفتم این سریال منتشر شد؛ اما اکنون نخستین تصاویر رسمی فصل جدید این سریال توسط شبکه‌ی HBO منتشر شده است.

هنگام پخش قسمت نهم سریال جدید شبکه‌ی HBO یعنی Westworld «وست‌ورلد» که این روزها افراد زیادی را به خود جذب کرده است، این شبکه ویدیو کوتاهی را از برنامه‌های خود در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر کرد. طبیعی است که مهم‌ترین سریال این شبکه هم بخشی از این ویدیو باشد.

در این ویدیو کوتاه، سه تصویر از فصل هفتم Game of Thrones «بازی تاج و تخت» دیده می‌شود. شاید این تصاویر چیز زیادی را به ما نگویند، اما میتوان از آن برداشت‌های متفاوتی کرد و قطعاً برای طرفداران سری جذاب خواهد بود. در پایین به بررسی این تصاویر می‌پردازیم.

sansa

نخستین تصویر، متعلق به سانسا استارک است که او را در جنگل خدایان در وینترفل نشان می‌دهد. مشخص نیست که دقیقاً چه اتفاقی در این سکانس رخ بدهد اما ممکن است یک ملاقات مخفی دیگر با لیتل فینگر باشد. البته، سانسا در تصویر بسیار شوک زده است که می‌تواند نشان از اتفاقات هیجان‌انگیزتری هم بدهد.

jon

تصویر دوم مربوط به جان است. این تصویر جان را همچنان در وینترفل نشان می‌دهد و همچنین مشخص است که فرد دیگری هم با او در حال صحبت است. به احتمال زیاد، شخصی که جان با او صحبت می‌کند، سانسا خواهد بود.

arya-1

قطعاً عکس بالایی، جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین بین این سه تصویر است. بالاخره بعد از دو فصل، آریا در فصل گذشته از اسوس بیرون رفت و خط داستانی او در براووس به پایان رسید. با توجه به این عکس، به نظر می‌رسد آریا استارک با اسب به سمت شمال رفته است و در این سکانس در افق وینترفل را می‌بیند. بدون شک، بازگشت او به وینترفل می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. البته این تصویر چیزی دقیقی را مشخص نمی‌کند.

فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت»، در تابستان آینده پخش خواهد شد.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به گیم آو ترونز با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: independent

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    هولللللللییییی ش*ت :)
    این اریا لباس شمالی پوشیده نه؟
    یعنی بازگشت آریا به شمال!
    سانسا کلا قیافش اینطوریه نمیشه نظری داد D:
    جان هم به احتمال زیاد داره با سانسا حرف میزنه !
    این فصل چه شود !
    حیف داره تموم میشه :(
    لااقل سرسیو بکشن تو این فصل :)
    اونم جیمی بکشدش مثل مدکینگ
    چون سرسی هم دقیقا عینه مدکینگ عمل کرد !
    دشمناشو سوزوند !
    اسپویل

    اگه قسمت آخرو دیده باشید به قیلفه جیمی دقت مکردید اصلا خوشحال نبود و با غضب نگاه میکرد !