RJLE Films فیلم جدید میسی ویلیامز را پخش می‌کند

27 April 2020 - 10:30

در حالیکه طرفداران هنوز منتظر فیلم The New Mutants و بازی میسی ویلیامز (Maisie Williams) هستند، فیلم مهیج جدید این بازیگر، The Owners، در حال ساخت است تا RJLE Films آن را به سینماها ببرد و اواخر امسال از طریق VOD منتشر کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی جولیس برگ (Julius Berg) و متیو گامپل (Matthieu Gompel) و کارگردانی برگ، درباره زن جوانی با بازی ویلیامز است که وقتی دوست پسرش با دوستش نقشه دزدی از یک خانه را می‌کشند، خود را وسط کابوس وحشتناکی می‌بیند. وقتی زوج پیر صاحب خانه، زودتر از موعد به خانه برمی‌گردند، همه چیز به هم می‌ریزد و این دزدهای جوان برای فرار از این کابوس و دستگیر نشدن، موش و گربه بازی در می‌آورند.

جیک کاران (Jake Curran)، ایان کنی (Ian Kenny)، اندرو الیس (Andrew Ellis)، سیلوستر مک‌کوی (Sylvester McCoy) و ریتا تاشینگام (Rita Tushingham) دیگر بازیگران فیلم هستند.

مارک وارد (Mark Ward)، مدیر RLJE Films در بیانیه‌ای گفته:

بدنبال موفقیت بی‌نظیر سریال گات، از همکاری با میسی ویلیامز و دیگر فیلم‌سازن با استعداد و بازیگران فیلم، خوشحالیم که بازی شان را به این فیلم مهیج آورده‌اند.

آلین دلا ماتا (Alain de la Mata) و کریستوفر گارنیر-دفر (Christopher Granier-Deferre) و براهیم چوا (Brahim Chioua)، گرگوری استروک (Gregory Strouk)، اریک تاویتیان (Eric Tavitian)، فردریک فویر (Frederic Fiore) و پپ بوی (Pepe Boye) فیلم The Owners را تولید می‌کنند و نیت بولوتین (Nate Bolotin) و مکسیم کاتری (Maxime Cottray) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

این فیلم امسال پاییز در سینماها و از طریق VOD پخش می‌گردد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.