نتفلیکس سریال Hellbound را با همکاری کارگردان Train to Busan می‌سازد

27 April 2020 - 11:00

یون سنگ-هو (Yeon Sang-ho)، کارگردان و نویسنده کره‌ای، بعد از ساخت فیلم مهیج و اکشن زامبی Train to Busan در سال ۲۰۱۶، همکاری‌اش با نتفلیکس را ادامه می‌دهد و قرار است سریال ترسناک جدید Hellbound را بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که براساس وبتون کره‌ای Hell است، درباره نجات یافتن از هرج و مرج اجتماعی است، درحالیکه گروهی از موجودات ماوراءالطبیعی ظاهر می‌شوند و مردم را به جهنم محکوم می‌کنند، در حالی که گروه مذهبی با اراده ربانی‌شان، جلوی آن‌ها را می‌گیرند. چیزی که در این بحران رخ می‌دهد، شدید و پر تنش است و داستان مردمی است که تحت این شرایط نجات می‌یابند.

یون قرار است برای نوشتن فیلم‌نامه سریال با چویی گیو-سوک (Choi Gyu-seok) همکاری کند که کارهای قبلی‌اش وبتون Songgot هستند که اقتباسی از درام تلویزیونی سال ۲۰۱۵ بود. Hellbound در استودیو Lezhin در کره تولید می‌شود.

یون بعد از فیلم زامبی موفقش، سال ۲۰۱۸ پشت دوربین فیلم ابر قهرمانی Psychokinesis رفت که نظر منتقدین را به خود جلب کرد و با ژانر ترسناک و اکشن دنباله بسیار مورد انتظار Train to Busan باز می‌گردد که قرار است در ماه اوت در کره جنوبی اکران گردد.

نتفلیکس علاوه بر Hellbound، سریال کره‌ای زامبی All of Us Are Dead را در دست ساخت دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.