کیلی هاوس در درام جنایی Honour بازی می‌کند

27 April 2020 - 12:00

استریم پخش ایالت متحده، BritBox، قصد دارد درام جنایی انگلیسی Honour با بازی کیلی هاوس (Keeley Hawes) را پاییز پخش کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پلتفرم دیجیتالی این فیلم دو بخشی به نویسندگی گینث هیو (Gwyneth Hughes) را در ماه اکتبر پخش می‌کند در حالیکه با ITV تولید آن را برعهده دارد.

این فیلم سال گذشته فیلم‌برداری شد و تولیدش بخاطر شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ متوقف شده است.

این فیلم، هاوس را در نقش کارآگاه واقعی که ۵ قاتل را در داستان واقعی بناز محمود (Banaz Mahmod)، را به پای میز محاکمه می کشاند. بناز، دختر عراقی جوانی که در لندن زندگی می‌کرده، بخاطر اینکه عاشق مردی شده بود که خانواده‌اش مخالف رابطه‌شان بودند، در سال ۲۰۰۶ توسط خانوده‌اش به قتل رسید. این فیلم، داستان جستجوی کارآگاه کرولاین گود برای کشف بناز ۲۰ ساله مفقود شده است.

ریچارد لاکستون (Richard Laxton) این درام را کارگردانی می‌کند که Hera Pictures تولیدش را برعهده دارد. هاز به همراه کاسمینسکی، مارشال و هیو تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. آلیا نظر (Alliea Nazar) این فیلم را تولید می‌کند.

سومیا اسریرامان (Soumya Sriraman) مدیر BritBox اظهار داشته:

در این شرایط نامشخص، دوست داریم داستان‌های مهم را به مخاطبینمان عرضه کنیم. Honour بسیار تراژیک است و داستان واقعی به زبان کیلی، لیزا و تیمش است و BritBox از اینکه سهمی در ساخت داستان بناز و داستان‌های کرولاین دارد، خوشحال است.

لیز مارشال نیز افزوده:

کمپانی Hera Pictures از همکاری با Britbox خوشحال است تا این داستان واقعی قدرتمند را به مخاطبین ایالت متحده عرضه کند؛ زنده نگه داشتن یاد و خاطره بناز و روشن کردن این راه بر مبنای مسئله آبرو، براساس سوء استفاده های صورت گرفته علیه زنان، وظیفه ماست.
مفتخرم که نقشی در این حرکت به همراه بازی فوق العاده کیلی هاز دارم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.