بی‌دی وانگ به دنباله Jurassic World باز خواهد گشت

30 November 2016 - 20:00

در دوران اوج ریبوت‌ها و دنباله‌ها، Jurassic World یکی از موفق‌ترین سورپرایزهای سال گذشته بود. Star Wars: Episode VII – The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» تقریبا اکثر توجهات را در سال ۲۰۱۵ به سمت خود روانه کرد ولی هیچکس باور نمی‌کرد که Jurassic World بتواند رکوردشکنی کند. فروش بیش از ۱٫۶۷ میلیارد دلار اتفاقی بزرگ برای استودیوی یونیورسال بود تا به فرنچایز جدید خود اعتماد داشته‌باشند، ولی وقتی در مورد دنباله آن صحبت می‌کنیم، طرفداران چندان ارتباط قدرتمندی را با آن برقرار نمی‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

حضور کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) از همان اوایل تایید ساخت دنباله، در نقش‌های قبلی‌شان تایید شده‌است ولی این موضوع را در مورد بقیه بازیگران جانبی نمی‌توان عنوان کرد. به طور مثال جیک جانسون (Jake Johnson) به نقش لوری کراترز در این دنباله باز نخواهد گشت و همچنین هیچ نشانه‌ای از بازگشت خواهر زادگان کلیر (برایس هاوارد) وجود ندارد. با این وجود به تازگی این موضوع مشخص شد که ستاره Jurassic Park و Jurassic World، ‌بی‌دی وانگ (BD Wong) در این دنباله حضور خواهد داشت.

در گفتگو با Cinema Blend، تهیه کننده اجرایی فیلم فرانک مارشال (Frank Marshall) در مورد پایان فیلم اول و تغییراتی که با بازگشت وانگ ایجاد می‌شود صحبت کرد. به جای دنبال کردن سیاست‌های همیشگی فرنچایزها در مورد مخفی کاری کاراکترهای حاضر در فیلم‌هایشان، مارشال حضور هنری وو (کاراکتر وانگ در فیلم) را تایید کرد:

هنگامی که آنها با هلی‌کوپتر فرار کردند، به طور قطع مشخص است که به فیلم بعدی هم بازخواهند گشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.