HBO Max فیلم An American Pickle را پخش می‌کند

28 April 2020 - 16:30

فیلم An American Pickle با بازی ست روگن (Seth Rogen) قرار است وارد پخش خانگی شود. HBO Max، سرویس استریم جدید، حق پخش جهانی این کمدی سونی پیکچرز را بدست آوره و آن را امسال تابستان پخش می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سونی تاریخ اکرانی برای فیلم در نظر نگرفته هرچند به اکران آن در پایان امسال چشم دوخته بود و این مسئله به قبل از بحران کرونا و تعطیلی سینماها و هالیوود برمی‌گردد. خیلی از استودیوها، اکران کارهای اصلی و فیلم‌های بزرگ خود را به اواخر تابستان، فصل پاییز یا سال آینده موکول کرده‌اند. طوتی ماه گذشته گفته بود منتظر اکران سینمایی می‌ماند.

این فیلم برگ برنده تولید کنندگانش است، روگن و شرکای کاری اش، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) در کمپانی Point Grey، با راه اندازی HBO Max در تاریخ ۲۷ مه، راهی شبکه خانگی می‌شود. و چون سونی خودش سرویس استریم اختصاصی ندارد باید از طریق واسطه اینکار را انجام دهد.

کوین ریلی (Kevin Reilly)، مدیر شبکه اچ‌بی‌او مکس در بیانیه‌ای گفته:
اچ‌بی‌او مکس در بازار فیلم و سریال قد علم کرده است. و An American Pickle با بازی ست روگن گزینه خیلی خوبی است چون فیلم سرگرم کننده و جالبی است که امسال تابستان پخش می‌شود.

این فیلم با حضور روگن در دو نقش اصلی، اقتباسی از مجموعه Sell Out نوشته سیمون ریچ (Simon Rich) سال ۲۰۱۳ است که برندن تروست (Brandon Trost) کارگردانی کرد.

روگن در نقش هرسچل گرین‌بام، کارگر مشکل داری که سال ۱۹۲۰ با رویای ساخت زندگی بهتری برای خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده، ظاهر می‌شود. او یک روز که مشغول کار در کارخانه بود، داخل خمره خیار شور می‌افتد و برای ۱۰۰ سال شور می‌شود. این شوری او را خیلی خوب نگه می‌دارد و وقتی او وارد بروکلین امروزی می‌شود، متوجه می‌شود که زمان هیچ تاثیری روی او نداشته است. اما وقتی دنبال خانواده‌اش می‌گردد، متوجه می‌شود فقط نتیجه پسری اش، بن گرین‌بوم، مهندس کامپیوتر خوش اخلاقی که هرسچل حتی نمی‌تواند او را بفهمد، تنها بازمانده از خانواده‌اش است.

ریچ از فیلم‌نامه خود اقتباس کرده و آن را به همراه الکس مک‌آتی (Alex McAtee) و تد گیدلو (Ted Gidlow) می‌سازد.

روگن گفته: خیلی سخت کار کردیم و خیلی از خودمان مایه گذاشتیم. به نتیجه نهایی کار افتخار می‌کنیم و منتظریم مردم فیلم را ببینند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.