سریال لایو-اکشن مورمور ساخته خواهد شد

29 April 2020 - 16:00

سریال لایو-اکشن Goosebumps بر اساس کتاب‌های پرفروش ار.ال. استاین (R.L. Stine) در دست‌ساخت قرارگرفته است. Scholastic Entertainment که یکی از زیرشاخه‌های کمپانی نشر Scholastic است در همکاری با نیل اچ. موریتز (Neal H. Moritz) که تهیه‌کنندگی فیلم‌های Goosebumps و Goosebumps 2 را انجام داده است به همراه Sony Pictures TV این سریال را تولید خواهد کرد. کمپانی Original Film متعلق به موریتز توسعه‌دهنده‌ی این مجموعه خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

یول لوچسه (Iole Lucchese) رئیس و مدیر ارشد استراتژی Scholastic Entertainment گفت:

Goosebumps نزدیک به ۳۰ ساله که بچه‌ها و خانواده‌هاشونو هیجان‌زده نگه‌داشته و ما برای همکاری با Sony Pictures Television و نیل اچ. موریتز برای تبدیل کردن این کتاب‌های ماندگار به چیزی تازه برای نسل امروز مشتاقیم. از یه مجموعه کتاب مشهور تا دو فیلم لایو-اکشن با بازی جک به لک، Goosebumps همیشه محبوب بوده و ما از ارائه یه ماجراجویی تازه به طرفداران خوشحالیم.

این سریال توسط لوچسه در کنار کیتلین فریدمن (Caitlin Friedman) مشاور ارشد مدیر و مدیرکل Scholastic، موریتز و رئیس بخش تلویزیون Originals پاوون شتی (Pavun Shetty) تهیه‌کنندگی اجرایی خواهد شد.

مجموعه کتاب‌های Goosebumps (مورمور) چاپ‌شده توسط Scholastic یکی از پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های تمام زمان‌هاست. از این مجموعه تنها در نسخه‌ی انگلیسی‌زبان ۳۵۰ میلیون نسخه به چاپ رسیده و علاوه بر آن به ۳۲ زبان مختلف دنیا نیز ترجمه‌شده است. سریال اصلی لایو-اکشن مورمور در دهه ۹۰ میلادی اقتباسی بسیار موفق از این کتاب‌ها بود. سریال از داستان‌هایی تشکیل‌شده بود که در آن کودکان خود را در شرایطی غیرمعمول می‌یافتند و عمدتاً شامل عناصر فرا طبیعی می‌شد.

از این مجموعه تاکنون دو فیلم لایو-اکشن نیز ساخته‌شده است که اولی در سال ۲۰۱۵ با بازی جک بلک (Jack Black)، دیلن مینت (Dylan Minnette)، اودیا راش (Odeya Rush)، ایمی رایان (Amy Ryan)، رایان لی (Ryan Lee) و جیلیان بل (Jillian Bell) اکران شد. کارگردانی این فیلم را راب لترمن (Rob Letterman) بر اساس داستانی از اسکات الکساندر (Scott Alexander) و لری کاراسزوسکی (Larry Karaszewski) و فیلم‌نامه‌ای از درن لمکه (Darren Lemke) انجام داد که توانست به فروشی بیش از ۱۵۸ میلیون دلار دست پیدا کند. دومین فیلم در سال ۲۰۱۸ با بازی وندی مک‌لندون-کوی (Wendi McLendon-Covey)، مدیسون آیزمن (Madison Iseman)، جرمی ری تیلور (Jeremy Ray Taylor)، کلیل هریس (Caleel Harris)، کریس پارنل (Chris Parnell) و کن جئونگ (Ken Jeong) اکران شد. این بار آری سندل (Ari Sandel) بر اساس داستانی از راب لیبر (Rob Lieber) و لمکه و فیلم‌نامه‌ای از لیبر آن را کارگردانی کرد و از بودجه‌ای ۳۵ میلیون دلاری توانست گیشه‌ای ۹۳/۳ میلیون دلاری را رقم بزند.

موریتز گفت:

من عاشق ساختن سری فیلمای مورمورم و نمی‌تونم برای ساختن چیزی بیشتر از داستانای ار. ال. استاین در قالب سریالی تلویزیونی و بلند که هم با بچه‌ها و هم با بزرگ‌سالان ارتباط برقرار می‌کنه صبر کنم.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.