نتفلکیس Queen Sono را برای فصل دوم تمدید کرد

29 April 2020 - 15:30

Netflix نخستین سریال اورجینال آفریقایی خود بانام Queen Sono را برای فصل دوم تمدید کرد. این سریال با نقش‌آفرینی پرل ثوسی (Pearl Thusi) از مجموعه‌ی Quantico، حول محور یک جاسوس آموزش‌دیده که قدم در مأموریت‌های خطرناکی می‌گذارد و در همین حین باید با چالش‌هایی در زندگی شخصی‌اش روبه‌رو شود، جریان دارد. تمرکز فصل دوم بر روی حقیقتی که او به‌تازگی کشف کرده است قرار خواهد داشت و حس انتقامی که در او به وجود آمده او را وارد مأموریتی در سرتاسر آفریقا می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Queen Sono توسط کارگردان کاگیسو لدیگا (Kagiso Lediga) که با ثوسی در کمدی سیاه رمانتیک Catching Feelings همکاری کرده بود، خلق‌شده است و تمزین اندرسون (Tamsin Andersson) که تهیه‌کنندگی Catching Feelings را انجام داد تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مجموعه است. کمپانی Diprente Films که در ژوهانسبورگ قرار دارد سازنده‌ی این برنامه است که تولید فصل دوم آن از اواخر امسال آغاز خواهد شد.

دوروتی گتیوبا (Dorothy Ghettuba) که رئیس تولیدات اورجینال آفریقایی در نتفلیکس است، گفت:

فصل اول Queen Sono حکم شروع سفر ما برای معرفی دنیایی از داستان‌های هیجان‌انگیز که در آفریقا خلق می‌شوند را داشت. این فصل ارائه‌ای بی‌سابقه از یک شخصیت نقش اول زن سیاه‌پوست قوی در تولیدات تلویزیونی آفریقایی بود. در فصل اول Queen Sono ما شاهد درخشش، استقامت و آسیب‌پذیری و همین‌طور گذشته و حال بودیم که به همراه روایتی قدرتمند به کاوش پیچیدگی‌ها و تفاوت‌های ظریف یک تجربه‌ی آفریقایی می‌پردازد. کنگیسو لدیگا و تیم Diprente داستانی متقاعدکننده را به وجود آوردند که در میان مخاطبان طنین‌انداز شد و ما نمی‌توانیم برای دیدن کاری آن‌ها قرار است در فصل پیشِ روی Queen Sono انجام دهند صبر کنیم.

در پی موفقیت Queen Sono، نتفلیکس برنامه دارد تا دومین اثر اورجینال آفریقایی خودش بانام Blood & Water که سریال درامی در ژانر Young Adult است و در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی رخ می‌دهد را بسازد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.