نقش‌آفرینی کارن گیلان و آرون پال در فیلم علمی-تخیلی Dual

29 April 2020 - 14:00

کارن گیلان (Karen Gillan) قرار است در نقش اول تریلر علمی-تخیلی Dual (دوگانه)، در کنار بازیگران دیگری مثل آرون پال (Aaron Paul)، بولا کول (Beulah Koale)، مارتا کلی (Martha Kelly)، و جس ایزنبرگ (Jesse Eisenberg)، به نقش‌آفرینی بپردازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، که رایلی استرنز (Riley Stearns) آن را می‌سازد، به روایت داستان زنی (با بازی گیلان) با یک بیماری لاعلاج می‌پردازد که دست به یک پروسه مشابه سازی از خودش (کلون: موجودی که به طور مصنوعی و آزمایشگاهی تولید می‌شود) می‌زند تا فقدانش را برای دوستان و خانواده‌اش راحت‌تر کند. وقتی‌که او به طور معجزه‌آسایی بهبود می‌یابد، تلاش‌هایش برای از کار انداختن نسخه مشابه و بدل خودش (که آن را هم گیلان بازی می‌کند) بی‌نتیجه می‌ماند و ماجرا به دوئلی تا سرحد مرگ ختم می‌شود.

فیلم‌نامه را نیز استرنز نوشته است، و به همراه کمپانی XYZ Films به تهیه و تولید فیلم نیز می‌پردازد. کمپانی XYZ فروش جهانی فیلم را بر عهده دارد، و نمایندگی آمریکا را نیز به همراه CAA Media Finance و UTA Independent Film Group نیز عهده‌دار است. این پروژه، که امید می‌رود تابستان امسال فیلم‌برداری اش آغاز شود، احتمالاً در بازار Virtual Cannes برای فروش عرضه می‌شود.

گیلان اخیرا نه‌تنها در دنباله Jumanji (جومانجی) یعنی Welcome to the Jungle (به جنگل خوش آمدید) بازی کرده است، بلکه نخستین فیلم سینمایی خود تحت عنوان The Party’s Just Beginning (مهمانی تازه شروع شده) را نیز ساخته است. در آینده او را در تریلر جاسوسی Gunpowder Milkshake (میلک شیک باروت) نیز خواهیم دید.

در حال حاضر می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی پال در فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) از شبکه HBO باشیم.

ایزنبرگ در پروژه The Art of Self Defense (هنر دفاع از خود) با استرنز همکاری کرد، و در حال حاضر می‌توانیم شاهد حضورش در Vivarium (ویواریوم) و همین‌طور در درام جنگ جهانی دوم یعنی Resistance (مقاومت) نیز باشیم.

از جمله کارهای موفق کول نیز می‌توانیم به Hawaii Five-0 (هاوایی فایو-زیرو) اشاره کنیم. کلی هم اخیراً در Marriage Story (داستان ازدواج) بازی کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.