نویسنده فیلم Now You See Me 3 انتخاب شد

29 April 2020 - 15:00

سومین فیلم Now You See Me «حالا مرا می‌بینی» همچنان در دست ساخت قرار دارد و لاینزگیت امروز اعلام کرد اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) نویسنده American Hustle «حقه‌بازی آمریکایی» را برای نوشتن فیلمنامه Now You See Me 3 استخدام کرده‌ است. این دنباله یک رویکرد تازه برای این فرنچایز است که بامزگی، جادو و روح فیلم اصلی را دارد، شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌کند و در عین حال فرصتی برای تیم بازیگران اصلی فراهم می‌کند تا دوباره نقش سابق خود را ایفا کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اولین فیلم Now You See Me در سال ۲۰۱۳ اکران شد و داستان گروهی از شعبده‌بازان را دنبال می‌کند که حین تعقیب شدن توسط یک مامور اف‌بی‌آی با بازی مارک رافلو (Mark Ruffalo) از بانک‌ها سرقت می‌کنند. در دنباله آن فیلم، شعبده‌بازان اصلی به منظور سرقتی برای یک مغز متفکر مجرم با یکدیگر همکاری کردند.

در این فیلم‌ها شاهد حضور گروه بازیگرانی عالی شامل جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، وودی هرلسون (Woody Harrelson)، دیو فرانکو (Dave Franco)، آیلا فیشر (Isla Fischer)، مایکل کین (Michael Caine)، لیزی کپلان (Lizzy Caplan)، و مورگان فریمن (Morgan Freeman) بودیم. لوئی لتریر (Louis Leterrier) کارگردانی فیلم اول و جان ام چو (Jon M. Chu) کارگردانی فیلم دوم را برعهده داشتند. فیلم اول توسط اد سولومون (Ed Solomon)، بواز یاکین (Boaz Yakin) و ادوارد ریکور (Edward Ricourt) نوشته شده‌، در حالی که فیلم دوم را سولومون به تنهایی نوشت.

هنوز بازیگران فیلم Now You See Me 3 انتخاب نشده‌اند و به نظر می‌رسد شاهد یک ریبوت باشیم که برخی از بازیگران اصلی در آن نقش کوتاهی دارند. فروش هردو فیلم قبلی Now You See Me از ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرد، پس باعث تعجب نیست که لاینزگیت تصمیم گرفته فیلم سوم را بسازد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.