احتمال ساخت فیلمی درباره بیماری همه‌گیر توسط ریدلی اسکات

29 April 2020 - 14:30

آیا ریدلی اسکات (Ridley Scott) قصد دارد با اقتباس از رمان بیماری همه‌گیر The End of October «پایان اکتبر» یک پروژه کارگردانی دیگر به تقویم کاری شلوغ خودش اضافه کند؟ این رمان نوشته لارنس رایت (Lawrence Wright) تازه منتشر شده، اما به نظر می‌رسد اسکات که در حال حاضر مشغول تولید فیلم The Last Duel «آخرین دوئل» است قصد دارد کارگردانی این محصول اقتباسی را هم برعهده بگیرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شرکت فیلمسازی اسکات به نام اسکات فری، قصد دارد یک فیلم یا مینی‌سریال از رمان رایت بسازد. با توجه به اینکه اسکات فری قصد ساخت این محصول را دارد، باعث تعجب نیست که اسکات خودش کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرد. البته هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد کارگردانی این محصول اقتباسی توسط اسکات منتشر نشده است. عرضه رمان رایت از دیروز آغاز شده و داستان یک متخصص بیماری‌های همه‌گیر سازمان بهداشت جهانی را روایت می‌کند در میانه همه‌گیری یک بیماری جهانی گرفتار شده‌ است. در حالی که زمان عرضه این کتاب در دوران کنونی کاملا تصادفی است، اما با توجه به بیماری همه‌گیری که در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستیم، ساخت اقتباسی از روی این رمان جای تعجب ندارد.

اگر اسکات کارگردانی اقتباس The End of October را برعهده بگیرد، این به پنجمین پروژه‌ای تبدیل می‌شود که او در دست ساخت دارد. او در حال حاضر مشغول کار روی درام The Last Duel با بازی بن افلک (Ben Affleck)، آدام درایور (Adam Driver) و جودی کومر (Jodie Comer) است. مانند بسیاری از پروژه‌های دیگر، فیلمبرداری این فیلم هم متوقف شده است. اسکات همچنین قرار است پیش‌درآمد بدون نام Alien «بیگانه»، دنباله Gladiator «گلادیاتور» و فیلم Queen & Country «ملکه و مملکت» را بسازد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.