پاتریک نس، نویسنده فیلم اقتباسی Lord of the Flies شد

29 April 2020 - 17:00

اقتباس جدید برادران وارنر از رمان کلاسیک Lord of the Flies نوشته ویلیام گلدینگ (William Golding)، نویسنده‌اش را در نویسنده و فیلم‌نامه نویس Chaos Walking، پاتریک نس (Patrick Ness) پیدا کرد که قرار است کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان گلدینگ درباره گروهی از پسر بچه‌های مدرسه‌ ای انگلیسی است که هواپیمایشان دچار سانحه می‌شود و آن‌ها را در جزیره جنگلی متروکه‌ای رها می‌کند و نجات یافته‌ها دو گروه می‌شوند. یک گروه تحت رهبری رالف که تلاش می‌کند نظم را حفظ کند و دیری تحت رهبری جک است که خشونت، بت پرستی و بد رفتاری را در پیش می‌گیرد.

داستان اصلی برای این اقتباس آپدیت شده و در این فیلم بجای پسر بچه‌های مدرسه‌ای، دختران نوجوانی را خواهیم دید اما به گفته منابع خبری، این طرح نیز تغییر کرده و فیلم به منبع اصلی وفادار می‌ماند.

۰نس علاوه بر نوشتن سه گانه Chaos Walking که مدال Carnegie برایش برد، برای نوشتن درام A Monster Calls و اقتباس از این فیلم‌نامه برای رمان برنده مدال Carnegie شناخته شده است.

فیلم Lord of the Flies را گوادانینو و همکارش مارکو مورابیتو (Marco Morabito) بطور مشترک با لیندسی بیر (Lindsey Beer)، جنوا رابرتسون-دورت (Geneva Robertson-Dworet) و نیکول پرلمن (Nicole Perlman) تولید کرده است.

گوادانینو در حال حاضر مشغول پس از تولید مینی سریال درام We Are Who We Are شبکه HBO با بازی فیث آلابی (Faith Alabi) و آلیس براگا (Alice Braga) است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.