سازندگان Hobbs & Shaw فیلم Fast and Loose را خواهند ساخت

29 April 2020 - 20:00

کمپانی STX با همکاری کمپانی فیلم‌سازی دیوید لیچ (David Leitch) (کارگردان Hobbs & Shaw) و کلی مک کورمیک (Kelly McCormick) (تهیه‌کننده اجرایی Hobbs & Shaw) یعنی ۸۷North در حال ساخت Fast and Loose است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه، که توسط جان و اریچ هوبر (Jon and Erich Hoeber) به رشته تحریر درآمده است، به روایت داستان مردی می‌پردازد که پس از این‌که مرده و قطعاً بدون هیچ خاطره‌ای به حال خود رها می‌شود، در تیجوآنا (Tijuana) بیدار می‌شود. همان‌طور که او یک‌سری سرنخ‌ها را دنبال می‌کند تا هویتش را دریابد، متوجه می‌شود که انگار دو زندگی متفاوت را تجربه کرده است: در یک زندگی او یک مجرم درجه یک و بسیار موفق بوده است، که با زن‌های زیبا، سرگرمی‌های گران‌قیمت، و یک سبک زندگی پرخرج احاطه شده بوده است؛ و در زندگی دیگر یک مأمور مخفی سیا (CIA) با حقوقی بخور و نمیر بوده است، که از هیچ خانه و زندگی و حداقل موفقیت هم برخوردار نبوده است. و حالا مشکل اینجاست که او نمی‌تواند به خاطر بیاورد کدام یک از این دو خاطره، هویت واقعی او می‌باشد.

آنی مارتر (Annie Marter) از طرف کمپانی ۸۷North تهیه‌کننده اجرایی این پروژه است. درو سیمون (Drew Simon)، کوین ساور (Kevin Sauer)، و سم براون (Sam Brown) از طرف STX ناظر بر پروسه تولید فیلم هستند. تا به حال هیچ کارگردانی برای پروژه در نظر گرفته نشده است.

لیچ، علاوه بر ساخت Hobbs & Shaw (هابز و شاو) که فروشی معادل ۷۵۹ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی داشت، فیلم‌های موفق Deadpool 2 (ددپول ۲) با فروش جهانی ۷۸۵٫۸ میلیون دلار و Atomic Blonde (بلوند اتمی) با فروش ۱۰۰ میلیون دلار را نیز ساخته است. او هم‌چنین تهیه‌کننده و یکی از کارگردان‌های John Wick (جان ویک) نیز بوده است. مک کورمیک تهیه‌کننده Atomic Blonde و تهیه‌کننده اجرایی Deadpool 2 و Hobbs & Shaw نیز بوده است.

با توجه به گزارش اخیر ددلاین (Deadline)، کارگردانی فیلم The Godmother (مادرخوانده)، با موضوع مافیای مواد مخدر، و با هنرمندی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، محصول STX، و به قلم فیلم‌نامه‌نویس برنده اسکار: ویلیام موناهان (William Monahan)، را رید مورانو (Reed Morano) پذیرفته است.

اخیراً، کمپانی STXfilms از ادغامش با کمپانی Eros International خبر داده است و به زودی با نام جدید Eros STX Global Corp شناخته خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.