نتفلیکس سریال Social Distance را در قرنطینه می‌سازد

29 April 2020 - 21:31

جنجی کوهان (Jenji Kohan) سازنده سریال Orange Is The New Black در حال کار روی سریال آنتولوژی برای نتفلیکس است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کوهان، و تیمش، هیلاری ویسمن گراهام (Hilary Weisman Graham)، دیگو ولاسکو (Diego Velasco)، تارا هرمن (Tara Herrmann) و بلیک مک‌کورمیک (Blake McCormick) سازندگان Social Distance هستند.
ویسمن گراهام که با کوهان روی درام نتفلیکس و Kidding شبکه Showtime و Bones شبکه Fox کار کرده، شورانر و نویسنده کار است.

دیگو ولاسکو، یک قسمت از کارگردان سریال نارنجی، سیاه جدید نیست، و مشغول کار با کوهان روی سریال جدید Teenage Bounty Hunters است، کارگردان و تهیه کننده اجرایی سریال است. کوهان، هرمن، مک‌کورمیک و ویسمن گراهام تهیه کنندگان اجرایی هستند.

این گروه تلاش کردند کار جدیدی با ساخت و تولید سریال بصورت مجازی دهند بنابراین، بازیگران و عوامل فیلم در سلامت و امنیت می‌مانند. نویسندگان همدیگر را ملاقات نمی‌کنند، ولاسکو این کار را از راه دور کارگردانی می‌کند و ویسمن گراهام تولید را از اتاق نشیمن خانه‌اش کنترل کرده و بازیگران در خانه شان بازی کرده و از خود فیلم می‌گیرند.

تولید کنندگان گفتند:

شغل ما بعنوان داستان گویان سریال، انعکاس حقیقت است و در این واقعیت جدید، خارق العاده و گیج کننده ای که همگی ما تجربه می‌کنیم، احساس قوی برای یافتن ارتباط داریم در حالیکه فاصله خود را حفظ کرده ایم. ما قرار است سریال آنتولوژی بسازیم که داستان لحظه فعلی را می‌گوید که در آن زندگی می‌کنیم، داستان‌های شخصی و منحصر به فرد انسان که نشان می‌دهند چگونه می‌توانیم جدا از هم زندگی کنیم.
تجربه فاصله اجتماعی در حال حاضر جهانی است اما داستان هیچکس یکی نیست. از طریق طیف گسترده‌ای از داستان‌ها و لحظات، متزلزل و دنیوی، امیدواریم یک لحظه را به موقع بدست آوریم. امیدواریم Social Distance کمک می‌کند افراد به هم نزدیک شوند.

این سریال سه سال بعد از ساخت GLOW توسط کوهان تولید می‌شود. پروژه جدید او، ساخته کتلین جوردن (Kathleen Jordan)، درباره دو خواهر دو قلو ۱۶ ساله به نام‌های استرلینگ و بلر وسلی است که با نیروهای مشترک با شکارچی با تجربه‌ای، براسر سیمونز، وارد دنیایی از آدم بدها می‌شوند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.