همکاری سازندگان فرنچایز John Wick در تولید The Matrix 4

30 April 2020 - 15:00

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و دیوید لیچ (David Leitch) سازندگان فرنچایز John Wick «جان ویک» اعلام کردند در ساخت فیلم The Matrix 4 «ماتریکس ۴» با لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) همکاری می‌کنند. استاهلسکی و لیچ در بدلکاری‌های پیشگامانه سه‌گانه اصلی Matrix نقش مهمی داشتند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استاهلسکی که قبل از ساخت سری John Wick در سه‌گانه Matrix بدلکار کیانو ریوز (Keanu Reeves) بوده گفت:

تا جایی که من میدونم این فیلم خیلی سرگرم‌کننده هست. اگر طرفدار سه‌گانه اصلی هستید، عاشق این فیلم خواهید شد. بازگشت برای انتقام.

استاهلسکی همچنین تاکید کرد نقش آن‌ها در این فیلم بیشتر مشاوره است، تا اینکه مستقیما در آن نقشی داشته باشند. این نشان می‌دهد لانا واچوفسکی ترجیح می‌دهد اکشن فیلمش را خودش کارگردانی کند. استاهلسکی در این باره هم گفته:

نقش ما مشاوره در برخی از بدلکاری‌ها و جذاب‌تر کردن اوناست. نکته قابل تحسین اینه که لانا ترجیح میده خودش اکشن فیلم رو کارگردانی کنه. ما در فیلم‌های قبلی Matrix یک واحد دوم کارگردانی داشتیم، که اون هم به خاطر جزئیات زیاد داستان بود. اما لانا در Matrix 4 خودش کارگردانی کامل رو برعهده داره.

Stahelski همچنین خاطر نشان کرد The Matrix 4 به نوعی تجدید دیداری برای افرادی است که در فیلم‌های اصلی Matrix نقش داشتند. او در این باره هم گفته:

اونا از ما خواستن در بدلکاری و بعضی از تمرینات فیزیکی بهشون کمک کنیم. من دارم توی یک سکانس بهشون کمک میکنم، و دیوید هم داره توی یک سکانس دیگه بهشون کمک میکنه. لانا با عشق زیادی این خانواده بزرگ رو دور هم جمع کرده، پس خیلی بهمون خوش میگذره. خیلی جالبه که دوباره اعضای تیم رو می‌بینیم. قبل از اینکه بیماری همه‌گیر شروع بشه، فیلمبرداری یک سکانس رو در سان‌فرانسیسکو به پایان رسوندیم.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.