نیگان در فصل هشت هم حضور خواهد داشت

1 December 2016 - 12:00

برای چندین سال طرفداران منتظر این بودند که شخصیت نیگان (Negan) وارد سریال شود. نیگان یکی از به یاد ماندنی‌ترین شخصیت منفی از کتاب‌ مصور The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» است که با هر شخصیت دیگری که ریک و گروهش تا به حال با شکست داده‌اند فرق  دارد. بازی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش نیگان هم بسیار خوب بوده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از معرفی کامل نیگان در قسمت ابتدایی فصل هفتم، نیگان حضوری قدرتمند در سریال داشته است که برای مثال می‌توان به اولین ملاقاتش به آلکساندریا (Alexandria) و رفتارش با داریل (Daryl) به عنوان یک زندانی اشاره داشت. هنوز آینده‌ی شخصیت نیگان در سریال مشخص نیست و نمی‌دانیم که چقدر قرار است شخصیت‌های مورد علاقه‌ی ما را اذیت کند، ولی به نظر نمی‌رسد در آینده‌ی نزدیک خطرش رفع شود.

christian-serratos-as-rosita-espinosa-jeffrey-dean-morgan-as-negan-the-walking-dead-season-7-episode-4

طی مصاحبه‌ای با The Howard Stern Show مورگان فاش کرد که او در نقش نیگان در فصل بعدی سریال هم حضور خواهد داشت. او همچنین گفت که بعد از غیبت دو قسمتیش، قرار است در دو قسمت بعدی نقش پررنگی داشته باشد.

من می‌دانم که قرار است در فصل هشت باشم؛ چون یک هفته پیش کار  فصل هفتم را تمام کردیم.

با توجه به داستان نیگان در کتاب‌های مصور، عجیب نخواهد بود که خط داستانی نیگان در فصل هفتم تمام نشود. هر چند ادامه‌ی حضور نیگان در سریال تنها خبری بد برای قهرمانان ما است، ولی کارهای نیگان به سریال هیجان خاصی داده است.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.