اکران فیلم John Wick 4 یکسال به تعویق افتاد

2 May 2020 - 12:30

طرفداران فرنچایز John Wick «جان ویک» باید برای فیلم بعدی این سری مدت بیشتری انتظار بکشند، چون لاینزگیت اعلام کرد تاریخ اکران فیلم John Wick 4 «جان ویک ۴» را از ۲۱ مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) به ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) موکول کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کیانو ریوز (Keanu Reeves) دوباره نقش جان ویک را در این فیلم بازی خواهد کرد و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) دوباره کارگردانی فیلم را برعهده دارد. البته این تغییر تاریخ اکران باعث تعجب نیست، چون قبل از اینکه هالیوود به دلیل بحران همه‌گیری کرونا تعطیل شود تولید John Wick 4 شروع نشده بود، و حتی اگر این شرایط برطرف شود ریوز باید ابتدا فیلمبرداری The Matrix 4 «ماتریکس ۴» را به پایان برساند.

استاهلسکی طی یک مصاحبه گفت ریوز فقط یک ماه از فیلمبرداری The Matrix 4 را قبل از تعطیلی استودیوها انجام داده است. او همچنین گفته ممکن است بخشی از فیلم John Wick 4 زیرآب جریان داشته باشد، جایی که این فرنچایز تاکنون وارد آن نشده بود. او در حال نوشتن فیلمنامه است، اما با توجه به تغییر تاریخ اکران، زمان بیشتری برای کار کردن روی فیلمنامه خواهد داشت.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.