بازسازی لایو اکشن Hercules در دست ساخت قرار دارد

2 May 2020 - 13:00

دیزنی بازسازی لایو اکشن Hercules «هرکول» را در دست ساخت قرار داده است، اما نکته مهم تهیه‌کنندگان آن هستند: جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo). همان دو برادری که دنباله‌های Captain America «کاپیتان آمریکا» و Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و Endgame «پایان بازی» را ساختند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیزنی در مراحل اولیه توسعه این فیلم است و دیوید کالاهام (David Callaham) را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرده است. جدیدترین آثار کالاهام شامل Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» و Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings «شانگ چی و افسانه ده حلقه» هستند. او همچنین در حال کار روی فیلمنامه Spider-Man «مرد عنکبوتی» بعدی است و در نوشتن فیلمنامه Zombieland: Double Tap «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» هم همکاری داشته است.

نسخه انیمیشنی Hercules محصول ۱۹۸۸، یکی از آخرین آثار دیزنی در دوران رنسانس دهه ۹۰ این استودیو بود. در بازسازی لایو اکشن Beauty and the Beast «دیو و دلبر» شاهد تکیه زیاد روی جنبه‌های موزیکال بودیم، اما بازسازی Aladdin «علاءالدین» و The Lion King «شیر شاه» بیشتر روی داستان تاکید داشتند. البته هر سه فیلم در باکس آفیس به موفقیت رسیدند.

بعید است برادران روسو جنبه موزیکال و رنگارنگ انیمیشن ۱۹۸۸ را وارد این بازسازی کنند. این دو به تازگی تهیه فیلم شدیدا خشن Extraction «استخراج» محصول نتفلیکس را برعهده داشتند و در حال انجام مراحل پس از تولید فیلم درام Cherry با بازی تام هالند (Tom Holland) هستند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.