صحبت‌های پتی جنکینز درباره آینده فرنچایز Wonder Woman

2 May 2020 - 14:00

فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» قرار است چهار ماه دیگر اکران شود، اما طرفداران از هم‌اکنون در حال پرسیدن سوالاتی از پتی جنکینز (Patty Jenkins) درباره سومین فیلم این فرنچایز هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

او قبلا گفته داستان Wonder Woman 3 «زن شگفت‌انگیز ۳» و اسپین‌آف Amazons «آمازونی‌ها» از قبل برنامه‌ریزی شده است. اما زمان بیشتری لازم است تا او بتواند این داستان‌ها را به چیزی قابل اجرا تبدیل کند. جنکینز به تازگی تایید کرده پس از اکران دنباله، مدتی روی این فرنچایز کار نخواهد کرد. او در این باره گفته:

فعلا تا زمانی که فیلم دوم اکران بشه به داستان فیلم بعدی فکر نمی‌کنم، چون میخوام ذهنم رو برای مدتی از همه‌چیز پاک کنم. البته داستان فیلم آمازونی‌ها و فیلم سوم فرنچایز رو در ذهنم دارم.

تمایل جنکینز برای فاصله گرفتن از این فرنچایز پس از اکران فیلم دوم بی‌سابقه نیست. پس از اینکه فیلم اول در سال ۲۰۱۷ اکران شد، تمرکز او روی مینی‌سریال I Am the Night قرار گرفته بود. جنکینز همچنین گفته قصد ندارد کارگردانی اسپین‌آف Amazons را برعهده بگیرد. او در این باره هم گفته:

من اون فیلم رو کارگردانی نمی‌کنم. امیدوارم این اتفاق نیفته. این کار خیلی سختیه. اما من و جف جانز (Geoff Johns) داستانش رو طراحی کردیم و اون رو در اختیار استودیو قرار دادیم. البته تهیه‌کنندگی فیلم رو برعهده دارم.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.