آدام درایور بازیگر Yankee Comandante خواهد بود

2 May 2020 - 17:00

به گزارش ددلاین، آدام درایور (Adam Driver) مجدداً با کارگردان جف نیکولز (Jeff Nichols) در فیلم Yankee Comandante همکاری خواهد کرد. این دو پیش‌ازاین در فیلم‌های Loving و Midnight Special با یکدیگر همکاری کرده بودند. فیلم Yankee Comandante اقتباسی از مقاله‌ای منتشرشده در مجله‌ی New Yorker به قلم دیوید گرن (David Grann) است و داستان دو مرد که تا مقام فرمانده در طی انقلاب کوبا رشد می‌کنند را دنبال می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مقاله در مورد ویلیام الکساندر مورگان، آمریکایی اهل اوهایو که به فیدل کاسترو در شورش کوبایی‌ها علیه فولخنثیو باتیستا رئیس‌جمهوری پیشین کمک می‌کند است. سپس او به مقام فرمانده به‌عنوان یک فرد خارجی غیر از چه گوارا آرژانتینی که بسیار مورداحترام است دست پیدا می‌کند. خیلی زود مورگان مورد سوءظن به جرم همکاری با سازمان اطلاعات ایالات‌متحده قرارگرفته، زندانی می‌شود و مقابل جوخه‌ی آتش قرار می‌گیرد. در همان زمان، عملیات تحقیق در مورد پی بردن به انگیزه‌های او برای فعالیت در قالب یک سرباز شورشی و کسانی که با او همکاری می‌کرده‌اند با رهبری جی. ادگار هوور آغاز شد.

این فیلم اثری جداگانه از پروژه‌ی تولیدی کمپانی Focus Features با حضور جورج کلونی (George Clooney) است که پیش‌تر اعلام‌شده بود قرار است اقتباسی از همین مقاله باشد.

آدام درایور با داشتن بلاک باستر موفقی در گیشه بانام Star Wars: The Rise of Skywalker و آثاری ازجمله The Report و Marriage Story فصل جوایز و در کل سال گذشته را درخشان سپری کرد. او همچنین در فیلم پیشِ روی ریدلی اسکات (Ridley Scott) با عنوان The Last Duel که تولید آن به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف‌شده نیز حضور دارد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به اثر BlacKkKlansman با حضور جان دیوید واشنگتن (John David Washington) و کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee)، فیلم Logan Lucky با حضور چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، دنیل کریگ (Daniel Craig) با کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، فیلم Paterson با حضور گلشیفته فراهانی و با کارگردانی جیم جارموش (Jim Jarmusch) و فیلم Silence با حضور اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، لیام نیسون (Liam Neeson) و با کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) اشاره کرد.

جف نیکولز کارگردانی فیلم‌هایی ازجمله Shotgun Stories محصول ۲۰۰۷ که نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام داده و در آن مایکل شنون (Michael Shannon) به نقش‌آفرینی پرداخته است، فیلم Take Shelter محصول ۲۰۱۱ با نویسندگی خودش و بازی شنون و جسیکا چستین (Jessica Chastain) و فیلم Mud محصول ۲۰۱۲ با بازی متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) را بر عهده داشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.