HBO دوست نابغه‌ی من را برای فصل سوم تمدید کرد

3 May 2020 - 10:00

شبکه‌ی HBO برای یک فصل دیگر درام ایتالیایی My Brilliant Friend را تمدید کرد. این سریال HBO که در همکاری با شبکه‌ی ایتالیایی Rai و کمپانی Fremantle تولیدشده اقتباسی از رمان‌هایی به قلم النا فرانته (Elena Ferrante) است. فصل دوم این مجموعه بانام My Brilliant Friend: The Story Of A New Name دارای ۸ قسمت بود که در تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند ۹۸) در آمریکا پخش شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل سوم این سریال بر اساس سومین کتاب از مجموعه‌های فرانته با عنوان Those Who Leave and Those Who Stay خواهد بود.

کمپانی The Apartment، کمپانی Wildside و شرکت Fandango به همراه لورنزو میلی (Lorenzo Mieli)، ماریو جیانانی (Mario Gianani) و دومنیکو پروکاچی (Domenico Procacci) تهیه‌کنندگان این سریال هستند که توسط ساوریو کستانزو (Saverio Costanzo) فیلم‌ساز ایتالیایی خلق‌شده است.

مارگریتا ماتزوکو (Margherita Mazzucco) و گایا جیراچه (Gaia Girace) ستارگان این مجموعه هستند. داستان و فیلم‌نامه‌ی سریال توسط النا فرانته، فرانچسکو پیکلو (Francesco Piccolo)، لارا پائولوچی (Laura Paolucci) و ساوریو کستانزو نوشته‌شده است. پائولو سورنتینو (Paolo Sorrentino) و جنیفر شور (Jennifer Schuur) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. کمپانی Fremantle در همکاری با RAI Com توزیع‌کنندگان بین‌المللی این مجموعه هستند.

فرانچسکا اورسی (Francesca Orsi)، مشاور اجرایی رئیس برنامه‌ریزی HBO گفت:

به تصویر کشیدن کارهای درخشان النا فرانته بسیار لذت‌بخش و افتخاری بزرگ است. این حقیقت که تماشاگران و منتقدین هردو به یک اندازه مایل به دیدن ادامه‌ی ماجراهای النا و لیلا هستند، بسیار خوشحال‌کننده است و ما قدردان تمام تیم سازنده به رهبری ساوریو کستانزو برای کار ارزشمندشان در فصل دوم هستیم. برای تعریف کردن قسمت بعدی زندگی و رابطه‌ی دوستانه‌ی النا و لیلا نمی‌توانیم صبر کنیم.

لورنزو میلی، مدیرعامل کمپانی The Apartment اضافه کرد:

از میان برداشتن موانع جغرافیایی و زبانی، دست گذاشتن بر روی گذشته برای صحبت درباره‌ی حال و مهم‌تر از همه تبدیل آن به چیزی جهانی. این‌ها چالش‌هایی بودند که ما به هنگام کار بر روی فصل نخست دوست نابغه‌ی من شروع کردیم. بی‌نقصی رمان‌های النا فرانته و استعداد ساوریو کستانزو مشوقمان در این راه بود. موفقیتمان را مدیون HBO و Rai نیز هستیم که ما را با توجه خاصی در توسعه‌ی این پروژه همراهی کردند که حقیقتاً باعث شد با زیبایی و ظرافت آن موانع را از سر راه برداریم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.