تاریخ اکران فیلم Transformers بعدی مشخص شد

2 May 2020 - 23:00

پارامونت تقویم اکرانی خودش را به‌روزرسانی کرده و تاریخ اکرانی یکی از دو فیلم جدید Transformers «تبدیل‌شوندگان» به علاوه فیلم پرستاره The Trial of the Chicago 7 «محاکمه شیکاگو ۷» ساخته آرون سورکین (Aaron Sorkin) را اعلام کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پارامونت تصمیم گرفته یکی از دو فیلم بعدی Transformers را در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران کند. در ماه بهمن گذشته به اطلاع شما رساندیم این استودیو دو نویسنده برای نوشتن فیلمنامه هرکدام از این فیلم‌ها استخدام کرده است. جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) و جوبی هارولد (Joby Harold) برای بردن این فرنچایز به دو مسیر مختلف انتخاب شده‌اند. هنوز مشخص نیست فیلم اکرانی در سال ۲۰۲۲ پروژه نوشته شده توسط کدام نویسنده است.

این استودیو همچنین تاریخ اکران محدود ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ را برای The Trial of the Chicago 7 انتخاب کرده است. اکران این فیلم در ۹ اکتبر گسترش یافته و در ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر ۱۳۹۹) به صورت جهانی منتشر خواهد شد. پس از اینکه تولید این فیلم در تابستان گذشته متوقف شد پارامونت آن را خریداری کرد. حال به نظر می‌آید فیلمبرداری آن به پایان رسیده و برای اکران در پاییز امسال آماده است. در این فیلم پرستاره بازیگرانی از جمله ادی ردمین (Eddie Redmayne)، ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen)، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)، مارک رایلنس (Mark Rylance)، جرمی استرانگ (Jeremy Strong) و جان کارول لینچ (John Carroll Lynch) حضور دارند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.