اطلاعاتی درباره فیلمنامه John Wick 4 منتشر شد

3 May 2020 - 09:30

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) کارگردان فیلم John Wick 4 «جان ویک ۴» اطلاعات جدیدی درباره این فیلم منتشر کرد. او درباره ایده ساخت فیلم، کار روی فیلمنامه و نظرش درباره حرفه بدلکاری توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استاهلسکی به شوخی گفته در حالی که پس از تکمیل John Wick 3 ابتدا قصد داشتند این فرنچایز را رها کرده و یک کمدی رمانتیک یا چیزی شبیه آن بسازند، کیانو ریوز (Keanu Reeves) به تیم سازنده گفته آماده است بار دیگر نقش جان ویک را بازی کند. استاهلسکی در این باره گفته:

ما در تور تبلیغاتی Parabellum در ژاپن بودیم که کیانو گفت: احساس میکنم یکبار دیگه میتونم این نقش رو بازی کنم. ما یک ایده داشتیم که از اون استفاده نکردیم و با اینکه ایده خیلی خوبی بود مجبور شدیم اون را از فیلم سوم حذف کنیم. پس با خودمون گفتیم بسیار خوب، فیلم چهارم رو هم می‌سازیم. این ایده رو به اطلاع استودیو رسوندیم و اونا ازش استقبال کردن.

استاهلسکی درباره فیلمنامه فیلم چهارم هم گفته است:

من این رو پیش‌نویس اولیه خطاب نمی‌کنم، این یک داستان کاملا نوشته شده هست، که همه چیز توی اون لحاظ شده. می‌دونیم که هدفمون از این داستان چیه و تم اصلی رو می‌دونیم. این یک فیلمنامه ۱۰۰ صفحه‌ای هست، که بخشی از اون نوشته شده‌. بعدش شروع به کوتاه کردن اون می‌کنیم و سپس با نویسندگان کار می‌کنیم تا سکانس‌های درست رو پیدا کنیم و بعدش دیالوگ‌های کیانو رو آماده می‌کنیم.

استاهلسکی گفته او و همکارش دیوید لیچ (David Leitch) اصلا مشکلی با اینکه در ابتدا بدلکار بوده‌اند ندارند و به اینکه این حرفه در ساخت فیلم‌های اکشن به آن‌ها کمک زیادی کرده افتخار می‌کنند. او در این باره هم گفته:

به نظرم دیو و من در بدلکاری و طراحی مبارزات مهارت زیادی داریم. پس نمیخوایم این مهارت رو از دست بدیم. میخوایم اکشن رو به بهترین شکل به تصویر بکشیم. من میخوام کارگردان بهتری باشم، اما دلیل نمیشه بخوام اکشن کمتری انجام بدم. من ایده‌های خیلی خوبی برای فیلم بعدی دارم که به نظرم متفاوت، شوکه‌کننده، سرگرم‌کننده و منحصر به فرد هستن. اینکه چطور باید اونا رو انجام بدم رو هنوز نمی‌دونم.

استاهلسکی در ادامه گفته:

کیانو باید اول فیلمبرداری The Matrix 4 «ماتریکس ۴» رو تموم کنه، که خیلی مهمه و فکر می‌کنم تا پایان سال کارش با اون فیلم تمومه. بعدش باید اون رو برای نقش آماده کنیم و فیلمبرداری رو شروع کنیم.

فیلم در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.