رالف فاینز به جمع عوامل Matilda پیوست

5 May 2020 - 09:00

رالف فاینز (Ralph Fiennes) به جمع بازیگران فیلم Matilda محصول Netflix برای ایفای نقش خانم ترانچبول پیوست. این فیلم بر اساس نمایش موزیکال محبوبی از رمانی کلاسیک نوشته‌ی رلد دال (Roald Dahl) است که در آن یک نوجوان خوره‌ی کتاب با والدین و مدیر مدرسه‌اش خانم ترانچبول وارد نبردی بر پایه‌ی منطق می‌شود. سونی اکران کننده‌ی این اثر در سینماهای انگلستان خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نمایش صحنه‌ای Matilda The Musical که در آنجا نیز نقش شخصیت ترانچبول توسط یک مرد ایفا می‌شود از سال ۲۰۱۱ در لندن در حال اجرا است و در برادوِی نیز به‌صورتی موفقیت‌آمیز طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ بر روی صحنه رفت. متیو وارکس (Matthew Warchus) (کارگردان فیلم Pride محصول ۲۰۱۴) که کارگردان اصلی تئاتر موزیکال اقتباس‌شده از کتاب مذکور بوده است، کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای به قلم دنیس کلی (Dennis Kelly) که برای اقتباس کردن همین رمان به تئاتر موفق به دریافت جایزه‌ی تونی شده است را انجام خواهد داد. فیلم‌نامه همچنان در حال نوشته شدن است و تاریخ مشخصی برای شروع فیلم‌برداری اعلام‌نشده است.

نتفلیکس  و کمپانی The Roald Dahl Story که مالکیت آثار دال را در اختیار دارد، قراردادی را با یکدیگر به امضا رسانده‌اند که طی آن این شرکت برنامه دارد تا فهرستی از داستان‌های کودکانه‌ی دال را در قالب فیلم، سریال و انیمیشن اقتباس کند که شامل آثاری از قبیل Charlie And The Chocolate Factory و The BFG هستند. Daily Mail نخستین گزارش کننده‌ی این خبر بوده و همچنان صحبتی از پروژه‌ای که جودی کومر (Jodie Comer) در آن حضور دارد به میان نیامده است.

رالف فاینز بازیگر انگلیسی است که نام او در میان ستارگان آثار بسیاری ازجمله مجموعه‌ی Harry Potter، مجموعه‌ی James Bond و اخیراً فیلم Dolittle به کارگردانی استیون گاگان (Stephen Gaghan) و با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) دیده می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.