Jason Bourne 6 شاید اتفاق بیافتد، دنباله The Bourne Legacy بعید است

1 December 2016 - 21:00

تابستان سال جاری، مت دیمن (Matt Damon) و کارگردان پل گرین‌گرس (Paul Greengrass) با فیلمی دیگر از فرنچایز Bourne به سراغ مخاطبان آمدند. با توجه به موفقیت‌ در پروژه‌های اخیرشان، این بار این دو تصمیم گرفتند تا بار دیگر به دنبال کاراکتر محبوبشان بروند. نتیجه این کار تا حدی خوب بود. با کنار گذاشتن نقدهای متوسط، فیلم توانست عملکردی مناسب را از خود در گیشه به نمایش بگذارد و مخاطبان را با جیسون بورن در زمان حال همراه کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

با انتشار نسخه خانگی این فیلم، گمانه‌زنی‌ها پیرامون ادامه حیات این فرنچایز شدت گرفته‌است. یکی از دست اندرکاران فیلم که همواره با آن همراه بوده‌است و در اسپین‌آف نه چندان موفق آن نیز با عنوان The Bourne Legacy حضور داشت، تهیه کننده فرانک مارشال (Frank Marshall) است. در مصاحبه اخیر انجام شده، مارشال توانست جزئیاتی در مورد اتمسفر کلی فیلم و نحوه ادامه آن در آینده به اشتراک گذاشت. او در گفتگویش با Yahoo، در مورد آینده این فرنچایز گفت:

من هم با مت دیمن حرف زده‌ام و هم با پل گرین‌گرس. مشخصا آنها از فیلم جدید و عملکردش راضی بودند. واقعا همه چیز به داستان مربوط است، آنها به من گفتند که اگر داستان فیلم خوب باشد ما به ساختش فکر می‌کنیم. در حال حاضر مشغول استراحت هستیم، اما وقتی که داستان مناسب را پیدا کنیم به سرعت به سمت ساخت پیش خواهیم رفت. انتهای فیلم را به وضوح باز گذاشتیم تا به محض پیدا کردن ایده مناسب، به سمت آن بازگردیم.

مارشال همچنین در مورد افزایش سن دیمن نیز گفت:

فکر می‌کنم این مسائل در مسیر جریان قرار دارد. مشخصا شما باید داستانی را روایت کنید که بازیگرتان در کاراکتر خود قابل باور باشد پس فعلا کار خودمان را ادامه خواهیم داد. می‌دانیم که دیمن جیسون بورن ۱۵ سال پیش نخواهد بود ولی هنوز می‌تواند کارهای بسیاری را در دنیای فیلم انجام دهد. فکر می‌کنم قسمت هیجان‌انگیز نیز همین موضوع خواهد بود، اینکه تلاش کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

او همچنین در مورد کاراکتر آرون کراس با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) در فیلم The Bourne Legacy گفت:

به احتمال زیاد به آن دنیا باز نخواهیم گشت. نمی‌دانم. آن داستان هم برای ما قابل دسترسی است ولی هنوز به آن فکر نمی‌کنیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.