لویی لتریر برای کارگردانی فیلم Bright 2 انتخاب شد

6 May 2020 - 12:30

لویی لتریر (Louis Leterrier) در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Bright 2 «درخشان ۲» محصول نتفلیکس است، که در آن شاهد بازگشت ویل اسمیت (Will Smith) و جوئل اجرتون (Joel Edgerton) در نقش سابق خود خواهیم بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیوید آیر (David Ayer) فیلم قبلی را کارگردانی کرد که توسط مارک لندیس (Max Landis) نوشته شده‌ بود. اگرچه آیر کارگردانی این دنباله را برعهده ندارد، اما همراه با ایوان اسپیلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos) فیلمنامه را نوشته، در حالی که تی.اس. نولین (T.S. Nowlin) آن را بازنویسی کرده است. هنوز جزئیاتی از داستان فیلم دوم منتشر نشده، هر چند انتظار می‌رود این بار وقایع فیلم در یک فضای بین‌المللی رقم بخورند.

وقتی فیلم Bright در سال ۲۰۱۷ از نتفلیکس پخش شد، با بیش از ۶۰ میلیون بیننده به پرمخاطب‌ترین فیلم اریجینال این شبکه تبدیل شد. البته حالا فیلم Extraction «استخراج» با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) رکورد جدیدی برای این سرویس استریم ثبت کرده و انتظار می‌رود بیش از ۹۰ میلیون خانوار آن را طی چهار هفته اول انتشارش تماشا کنند.

با توجه به اینکه لتریر فیلم‌های بزرگی مانند The Incredible Hulk «هالک شگفت‌انگیز»، Now You See Me «حالا مرا می‌بینی»، Clash of the Titans «نبرد تایتان‌ها»، و فیلم‌های Transporter «مامور انتقال» را ساخته کاملا انتخاب خوبی برای نتفلیکس است. او قبلا هم با نتفلیکس همکاری داشته و همه ۱۰ اپیزود سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را کارگردانی کرده ‌است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.