مذاکرات کیت بلانشت برای بازی در فیلم اقتباسی Borderlands

6 May 2020 - 13:00

اولین اخبار مهم در مورد بازیگران فیلم اقتباسی Borderlands «سرزمین‌های مرزی» ساخته الی راث (Eli Roth) منتشر شد. کیت بلانشت (Cate Blanchett) بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره با لاینزگیت برای بازی در نقش لیلیث است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سری بازی Borderlands اولین فرنچایز نقش‌آفرینی شوتر اول شخص است که اولین بار در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و داستانش در آینده‌ای دور و روی سیاره پاندورا روایت می‌شد، جایی که جستجوگران گنج در آنجا به دنبال یک غنیمت افسانه‌ای متعلق به بیگانگان هستند. این سری به لطف گیمپلی نوآورانه، خشونت بیش از حد و شوخی‌های طعنه‌آمیزش، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. لیلیث یک سایرن است، عضوی از محفل زنان که در سراسر سیاره پراکنده شده‌ و از قدرت جادویی شگفت‌آوری بهره می‌برند.

هنوز خبری در این باره تایید نشده، اما بلانشت به تازگی در فیلم The House with a Clock in Its Walls «خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش» با راث همکاری داشته، پس همکاری آن‌ها در یک پروژه دیگر کاملا منطقی است. علاوه بر این، لیلیث شخصیت مهمی در فرنچایز Borderlands است و نقش مهمی در داستان هر چهار بازی که تاکنون منتشر شده ‌ایفا کرده است. اگر لاینزگیت قصد دارد یک فرنچایز سینمایی از این داستان بسازد، استفاده از یک ستاره بزرگ مثل بلانشت حرکت کاملا هوشمندانه‌ای است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.