مایک فلنگن سریال ترسناکی براساس آثار کریستوفر پایک خواهد ساخت

6 May 2020 - 14:00

مایک فلنگن (Mike Flanagan) نویسنده و کارگردان سریال عالی The Haunting of Hill House «تسخیرشدگی خانه هیل» و اقتباس‌های Doctor Sleep «دکتر خواب» و  Gerald’s Game «بازی جرالد» براساس آثار استیون کینگ (Stephen King) به استفاده از جادوی تاریک خودش در نتفلیکس ادامه خواهد داد. فلنگن قصد دارد سریال ترسناک The Midnight Club «باشگاه نیمه‌شب» را براساس رمانی نوشته کریستوفر پایک (Christopher Pike) بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رمان پایک درباره گروهی از نوجوانان است که در ساختمانی مخصوص بیماران لاعلاج زندگی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند هر نیمه‌شب دور هم جمع شوند تا داستان‌های ترسناکی برای یکدیگر تعریف کنند. این گروه همچنین پیمانی می‌بندند که اولین نفر بین آن‌ها که مُرد از آن دنیا با بقیه گروه ارتباط برقرار کند.

فلنگن یکی از بهترین کارگردانان ژانر وحشت است، پس هر چیزی بسازد برای طرفداران این ژانر جذابیت خاصی دارد. او همراه با لیا فونگ (Leah Fong) این سریال را می‌نویسد، که همچنین در نوشتن فصل دوم سریال The Haunting با عنوان The Haunting of Bly Manor «تسخیرشدگی عمارت بلای» به فلنگن کمک کرده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.