ریبوت Battlestar Galactica ساخته می‌شود

6 May 2020 - 21:00

ریبوت Battlestar Galactica کمپانی Peacock سازنده جهانی خود را پیدا کرده است. مایکل لزلی (Michael Lesslie)، نویسنده و شورانر درام جاسوسی The Little Drummer Girl و نویسنده فیلم‌نامه‌های Macbeth و Assassin’s Creed، این ریبوت را می‌سازد و می‌نویسد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سری جدید Battlestar Galactica را سم اسمیل (Sam Esmail) تهیه کننده Mr Robot و Homecoming می‌سازد که سال گذشته با NBCU’s Universal Content Productions قرارداد بست. این فیلم را Esmail Corp و UCP می‌سازند و اسمیل و چاد همیلتون (Chad Hamilton) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

کمپانی NBCUni’s Universal سریال اصلی به کارگردانی گلن ای لارسون را برای ABC ساخت و سپس Universal Cable Productions سریال موفق دیگری را سال‌های ۲۰۰۹-۲۰۰۴ توسط رونالد دی مور برای Sci-Fi Channel ساخت.

سریال اصلی Battlestar Galactica درباره گروهی از انسان‌های در معرض نابودی بعد از یک مجموعه جنگ با نژاد ربات‌ها، The Cylons، بود که Twelve Colonies را نابود کرد. تمامی انسان‌ها در یک گروه مبارزه به رهبری Galactica باقی می‌مانند در حالیکه به دنبال آخرین راه نجاتشان: سیزدهمین کلونی به نام Earth هستند.

این سریال سال‌ ۱۹۷۸ در قالب یک فصل با بازی ریچارد هچ (Richard Hatch)، درک بندیکت (Dirk Benedict) و لورن گرین (Lorne Greene) روی آنتن ABC رفت. دنباله کوتاهی از این سریال در ۱۰ قسمت سال ۱۹۸۰ ساخته شد.

مور مینی سریال سه ساعته ای از این فرنچایز را در سال ۲۰۰۳ ساخت که ادوارد جیمز اولموس (Edward James Olmos) در نقش فرمانده گرین در آن بازی کرد.‌ مری مک‌دانل (Mary McDonnell)، کاتی سک‌آف (Katee Sackoff) و گریس پارک (Grace Park) نیز در این سریال بودند. این سریال با موفقیت انتقادی مواجه شد و ۴ فصل از آن ساخته شد. اسپین آف Moore، به نام Caprica، با ۵ قسمت کنسل شد. چندین فیلم نیز از این سریال ساخته شد.

لزلی در این باره گفته:

من به شدت خوشحالم این سریال الهام بخش و برجسته ساخته می‌شود. می‌دانم اتفاقات دنیای Battlestar Galactica بی نهایت هستند و هر تکرار زمینه ساز داستان گویی حماسی و علمی تخیلی عالی است. تیم سازنده Esmail Corp, UCP و Peacock نمونه هستند و می دانم باعث افتخار سریال‌های گلن آ لارسون (Glen A Larson) و رونالد دی مور (Ronald D Moore) می‌شویم. این رویایی بود که تحقق می‌یابد و بی صبرانه منتظرش هستم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.