نیکولاس کیج در سریال Tiger King بازی می‌کند

6 May 2020 - 22:00

طبق خبر منتشر شده از سوی سایت خبری ددلاین، سریالی درباره Tiger King با بازی و تهیه کنندگی نیکولاس کیج (Nicolas Cage) در نقش جو اگزوتیک در دست ساخت است. این پروژه کاری از شورارنر American Vandal، دن لاگانا (Dan Lagana)، پل یانگ (Paul Young) و Imagine Television Studios و CBS TV Studios است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مینی سریال هشت قسمتی ظرف چند روز آینده وارد بازار می‌شود. این سریال براساس مقاله ماه نامه تگزاس، Joe Exotic: A Dark Journey into the World of a Man Gone Wild نوشته لیف ریگستاد (Leif Reigstad) است. داستانی درباره جو شریووگل، کارگر باغ وحش عجیبی در اوکلاهاما که برای حفظ پارکش می‌جنگد و تا مرز دیوانگی می‌رود. این سریال درباره زندگی جو در قفس یک شیر است که بدنبال جو اگزوتیک شدن است و اینکه چگونه به یک شخصیتی از نوع خود می‌بازد.

لاگانا این سریال را می‌نویسد و تهیه می‌کند. برایان گریزر (Brian Grazer) و سامی کیم فالوی (Samie Kim Falvey) تهیه کنندگان کار به همراه یانگ، کیج و اسکات بروان (Scott Brown) و مگان کردیت (Megan Creydt) است.

لاگانا و یانگ این مقاله را از طریق قرادادی با استودیو CBS خریدند. جیمز سیدمن (James Seidman) و ناتالی برکس (Natalie Berkus) این پروژه را برای Imagine می‌سازند.

جو اگزوتیک موضوع سریال مستند Tiger King نتفلیکس است که از زمان انتشارش پدیده جهانی شد. Tiger King  یکی از مشهورترین سریال های تلویزیونی است که امتیاز ۸۸ درصد راتن تومیتوز را بدست آورد. این سریال ظرف ۱۰ روز اول پخشش، ۳۴.۳ میلیون مخاطب داشت.

پروژه جو اگزوتیک (Joe Exotic) جدیدترین کار مشترک Imagine و CBS است. این پروژه مجزا از سریالی است که به پدیده Tiger King با بازی و تهیه کنندگی کیت مک‌کینون (Kate McKinnon)  می‌پردازد. آن سریال براساس پادکست جو اگزوتیک بود.

کیج اخیرا در فیلم‌های Mandy, Color Out of Space, Prisoners of the Ghostland, Pig, Croods 2 و The Unbearable Weight of Massive Talent بازی کرده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.