کریستینا برکاتو به سریال Legends of Tomorrow اضافه می‌شود

1 December 2016 - 23:45

وقتی در انتهای قصل سوم سریال The Flash بری آلن (Barry Allen) به گذشته سفر کرد؛ می‌دانست که قرار است در آینده برای خودش و اطرافیانش مشکلات زیادی درست کند. تا به حال مقدار زیادی از فصل سوم نیز صرف پرداختن به پیامدهای کارهای بری آلن شده است. به نظر می‌رسد که او تنها شخصیت در بین چهان‌های CW نیست که با زمان دچار مشکلاتی شده است. دکتر مارتین استین (Dr. Martin Stein) یا همان فایراستورم (Firestorm) از سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌‌های فردا» نیز با عواقب سفر در زمان مواجه می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در ابتدای فصل جدید Legends of Tomorrow «افسانه‌‌های فردا» طی یک سفر در زمان تصادفی دکتر مارتین استین با جوانی‌های خودش روبرو شد و به او گفت که وضع زندگیش و رابطه‌اش با همرسش را دست کند. با توجه به اتفاقاتی در آخرین قسمت سریال فلش رخ داده است به نظر می‌رسد که مارتین جوان به این نصیحت گوش داده است.

victor-garber-in-legends-of-tomorrow

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، کریستینا برکاتو (Christina Brucato) بازیگر سریال Orange is the New Black قرار است در سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌‌های فردا» بازی کند. کریستینا برکاتو قرار است نقش دختر دکتر مارتین استین، لیلی استین (Lily Stein)، را داشته باشد. خلاصه از اتفاقات کراس‌اوور منتشر شده است که همه چیز را روشن‌تر می‌کند.

در کراس‌اوور چهار ابرقهرمان، موضوع همه برای یکی و یکی برای همه است. بعد از مطلع شدن از نقشه دامینیتور (Dominators) برای نابودی جهان، سوپرگرل با بازی ملیسا بنویست (Melissa Benoist)، فلش با بازی گرنت گاستین (Grant Gustin) و گرین ارو (Green Arrow) با بازی استفن امل (Stephen Amell) به عنوان بازیگر مهمان در سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌‌های فردا» حضور پیدا خواهند کرد تا با کمک لجندها (Legends) باید برای همیشه دامینیتور  را نابود کنند. در این حین دکتر استین به کمک دیگران باید راه حلی برای انجام اینکار پیدا کند، ولی با اختلالی که در سال ۱۹۸۷ به وجود آورده است مواجه می‌شود.

دیدن اینکه دکتر مارتین استین چگونه با دختری که نداشته است مواجه می‌شود واقعاً جالب خواهد بود و از طرفی هم باید راهی برای متوقف کردن دامینیتور پیدا کند. دیدن قسمت بعدی سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌‌های فردا» واقعاً ضروری است؛ چون احتمالاً دکتر استین و فلش باید با عواقب تغییراتی که در زمان داد‌اند مواجه شوند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    یه سریال لوس دیگه از cw…

  • just.killer says:

    من کاری ندارم که شبکه cw چی ساخته ولی دیدگاه من اینه که این شبکه باید اسمشو به WC تغییر بده

    مرسی از خبر

  • Hold the Door says:

    به نظرم سریال های cw کاملا تکراری و لوس هستن !
    سریال های مثل خاطرات خون آشام یا سوپرنچرال اوایل قشنگ بودن اما همش افتادن رو چرخه تکرار اینکه این میمره اون زنده میشه !
    Arrow هم همینطور
    کلا یه ایده جذابو میارن ادامش میدن پر بیننده شد میارن لوپ تکرار
    از اینجا به بعد اسپویل داره !
    به طور مثال کاری که گات فقط سر جان اسنو کرد ( که من مخالفش بودم )
    این سر تک تک سریال ها این کارو میکنه مثل خاطرات خون آشام که همه تا الان مردن و زنده شدن !
    یا سوپرنچرال که ان بار شیطونو کشتن :/
    اما بازم دلیل نمیشه بگیم wc دوست عزیز :)
    چون خیلی ها هم از این شبکه خوششون میاد و شما داری یک راست به همه اونها توهین میکنی :/