سریال کریس پرت به آمازون رسید

8 May 2020 - 15:30

استودیو آمازون سریال مهیج The Terminal List با بازی و تهیه کنندگی کریس پرت (Chris Pratt) را راهی تلویزیون می‌کند. این درام براساس رمان پر فروش جک کار (Jack Carr) است و آنتون فوکوا (Antoine Fuqua) آن را کارگردانی و تهیه کرده و دیوید دی‌گیلیو (David DiGilio) نویسنده و تهیه کننده اجرایی اش است. استودیو آمازون این سریال را بطور مشترک با Civic Center Media, MRC, UTV و تلویزیون MRC می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Terminal List داستان جیمز ریس (James Reece) بعد از اینکه کل گروه Navy SEAL در طول ماموریت مخفی پر خطری به دام می‌افتد، است. ریس با خاطرات بدی از این اتفاق و سوالاتی درباره مجرم بودنش به خانه و نزد خانواده اش باز می‌گردد. گرچه شواهد جدیدی پیدا می‌شوند، ریس متوجه نیروهای تاریک مخفی علیه خودش می‌شود که نه تنها زندگی خودش بلکه زندگی اطرافیانش را تهدید می‌کند.

برای اینکه سریال رنگ و بوی واقعیت بگیرد، از سربازان قدیمی ک خانواده‌هایشان در فرایند تولید کمک گرفته می‌شود و نیمی از نویسندگان سرباز هستند یا سرباز در خانواده دارند.

پرت حق ساخت سریال رمان کار را بدست آورده که رهبر تیم Navy SEAL and Special Ops بوده و از فوکوا و MRC برای ساخت آن کمک خواسته است. پرت و فوکوا با هم سر کار The Magnificent Seven بودند که فوکوا کارگردان و پرت بازیگرش بود.

این سریال اولین حضور پرت در تلویزیون بعد از کمدی برجسته NBC است.

دی‌گیلیو به همراه پرت این سریال را برای Indivisible Productions و فوکوا برای Fuqua Films می‌سازند.

پرت نقش ثابت سریال Everwood شبکه CW و یکی از بازیگران Parks and Recreation شبکه NBC بوده است. او اخیرا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی حضور داشته که پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما شد. او در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت و نگهبانان کهکشان و فرنچایزهای پارک ژوراسیک نیز حضور داشته است.

فوکوا اخیرا مستند تحسین شده What’s My Name: Muhammad Ali را برای HBO کارگردانی و تهیه کرده که برنده جایزه PGA 2020 شد. او سریال درام The Resident را نیز تهیه کرده و قراداد تولید با Propagate برای پروژه های نوشته شده و نشده دارد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.