جین اسمارت در کمدی تاریکی از HBO Max بازی می‌کند

8 May 2020 - 16:00

شبکه HBO Max سفارش ساخت سریال کمدی ۱۰ قسمتی با بازی جین اسمارت (Jean Smart) از پل دابیلو دانز (Paul W. Downs)، لوسیا آنیلو (Lucia Aniello) و جن استاتسکای (Jen Statsky) را داده است. این پروژه یونیورسال تی وی را مایک اسکر (Mike Schur) خواهد ساخت که ژانویه گذشته پایلوت آن رسما سفارش داده شد. این پایلوت در وسط مرحله انتخاب بازیگران بود و اسمارت را بعنوان نقش اصلی انتخاب کرده بود که هالیوود اواسط مارس بدلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ بسته شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه سریال نوشته شده و اچ بی او مکس براساس قدرت فیلم‌نامه و بازی اسمارت، تصیمیم گرفت ساخت سریال را سفارش دهد. این راهی است که دیگر شبکه‌ها و پلتفرم‌ها در پیش گرفته‌اند تا با بازگشایی هالیوود عقب نیفتند.

این کمدی به قلم دانز، آنیلو که کارگردان آن نیز هست و استاتسکای درباره مربی گری دو زن از دو نسل متفاوت است: سر دسته زنان خواننده اپرا لاس وگاس با بازی اسمارت و زن رانده شده ۲۵ ساله‌ای. این کمدی کاری از Fremulon و یونیورسال تی وی است.

سارا آبری (Sarah Aubrey)، مدیر تولید محتوا اچ بی او مکس گفته:

وقتی این تیم رویایی نزد ما آمدند، ما سریع این شانس را روی هوا زدیم. این سریال درباره دو شخصیت زن پیچیده است که با چالش‌های شخصی و کاری مواجه می‌شوند و با آن‌ها کنار می‌آیند. وقتی جین اسمارت انتخاب شد، ما به روند کار بسیار امیدوار شدیم.
از کار کردن با تیم با استعداد و با اعتماد به نفس کار بسیار خوشحالیم.

دانز نیز گفته:

بسیار خوشحالم این سریال را با شرکای فوق العاده‌مان در HBO Max و Universal TV می‌سازیم و نوشتن برای جین اسمارت یک رویا است. ساخت و نمایش شخصیت‌های پیچیده زنان باعث افتخار است. تاکنون صدای مردان تمام فضا را پر کرده بود و همه جا مرد سالاری بود و حالا همه چیز فرق کرده است. مطمئنم لوسیا و جن نیز بر این باورند.

دانز نویسنده و تهیه کننده اجرایی و بازیگر Broad City بود که ۵ فصل آن روی آنتن Comedy Central رفت. او مشاور تولید سریال The Other Two نیز بوده است. او نویسنده، تولید کننده و بازیگر نقش مقابل اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johanssen) در فیلم Rough Night بوده و اخیرا بازیگر مهمان سریال Little America بوده است.

آنیلو نویسنده و تهیه کننده اجرایی و کارگردان Broad City بوده و کارگردان و تهیه کننده سریال جدید نتفلیکس، Babysitters Club، است. او پایلوت Nora From Queens با بازی آکوافینا (Awkwafina) را برای Comedy Central کارگردانی کرده است.

استاتسکای نیز تهیه کننده اجرایی Broad City بوده و The Good Place را برای NBC تهیه کرده و نویسنده Parks and Recreation و Lady Dynamite نتفلیکس و Forever آمازون بوده است.

اسمارت، بازیگر برنده سه دوره جوایز امی، در سریال Superintelligence با ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) اچ بی او مکس بازی کرده و به زودی در کنار کیت وینسلت (Kate Winslet) در Mare Of Easttown دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.