مایک فلنگن فیلم Revival را براساس رمانی از استیون کینگ خواهد ساخت

9 May 2020 - 13:30

مایک فلنگن (Mike Flanagan) قصد دارد همچنان به ساخت آثاری براساس رمان‌های استیون کینگ (Stephen King) ادامه دهد. او پس از کارگردانی اقتباس‌های موفقی مثل Gerald’s Game «بازی جرالد» و Doctor Sleep «دکتر اسلیپ»، حالا فیلم اقتباسی Revival را برای استودیوی برادران وارنر خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

البته هنوز مشخص نیست فلنگن کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد، چون او پس از تبدیل شدن به مهره بزرگی در ژانر وحشت نظر استودیوهای مختلفی را به خودش جلب کرده است. او علاوه بر ساخت سریال The Haunting of Bly Manor «تسخیرشدگی عمارت بلای» که در دنیای Haunting of Hill House «تسخیرشدگی خانه هیل» جریان دارد، ساخت سریال اقتباسی The Midnight Club «باشگاه نیمه‌شب» و سریال اریجینال Midnight Mass را هم برعهده خواهد داشت.

Revival درباره معتادی است که پس از چند سال به سراغ استاد سابقش می‌رود، کشیشی که پس از تحمل یک تراژدی بزرگ کلیسا را ترک کرده است. این کشیش به یک شفادهنده تبدیل شده که علاقه شدیدی به آزمایشات الکتریکی دارد و پس از مدتی همه چیز از کنترل او خارج می‌شود. Revival یکی از تاریک‌ترین رمان‌های کینگ است و پیوستن فلنگن به این پروژه قطعا باعث خوشحالی است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.