بردلی کوپر در پروژه‌ای جدید پیرامون جنگ جهانی دوم حضور خواهد داشت

2 December 2016 - 16:00

در سال‌های اخیر بردلی کوپر(Bradley Cooper) ژانر فیلم‌های جنگی را با حضور خود از زوایای مختلف مطرح کرده است. او در ساخته اخیر کلینت ایست وود (Clint Eastwood) با عنوان American Sniper «تک تیرانداز آمریکایی» درخشید. کوپر نقش تفنگدار باسابقه آمریکایی، کریس کایل  را بر عهده داشت که به خاطر ماموریت‌های دلخراشش در عراق، زندگی شخصی‌اش دچار مشکلاتی شده بود. عملکرد تحسین‌شده‌ کوپر در این فیلم بود که او را در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

دو سال بعد کوپر در پروژه‌ درام-کمدی نسبتا کم‌سروصدایی به نام War Dogs در نقش یک دلال اسلحه طمع‌کار در کنار مایلز تلر (Miles Teller) به ایفای نقش پرداخت. هنوز فیلم اکران نشده بود که خبر امضای یک قرار دیگر برای کوپر به گوش رسید. اما این‌بار کوپر در پشت دوربین حاضر شده‌است و در حال آماده سازی سریال کوتاه جنگی با عنوان Black Flags: The Rise Of ISIS است.

به گزارش ددلاین حالا کوپر به جمع بازیگران فیلم Atlantic Wall پیوسته‌است که داستانش حول جنگ جهانی دوم جریان دارد. این فیلم در تقویم پخش برای سال ۲۰۱۸ قرار دارد که در آن بردلی در نقش یک تفنگدار چترباز قرار دارد که در پشت خطوط دشمن گیر افتاده‌است و وظیفه دارد اطلاعات حیاتی را به همرزمانش برساند که ممکن است سرنوشت جنگ را تغییر دهد و در کنار آن باید از پسر دوستش که تازه کشته شده نیز محافظت کند.

گوین اوکانر (Gavin O’Connor) کارگردان فیلم تحسین شده The Accountant «حسابدار» مسولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با همراهی بردلی کوپر در این پروژه انتظار می‌رود که Atlantic Wall بتواند به یک رقیب قوی برای بلاک باسترها تبدیل شود. این در حالی است در چند سال اخیر، تهیه‌کنندگان به دنبال تولیدات پرحاشیه و پر رمز و راز هستند اما در مجموع به نظر می‌رسد مهمترین نیاز این فیلم به خدمت گرفتن ستارگانی بزرگ و نام آشنا در بخش نقش‌های مکمل باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.