سریال After Life برای فصل سوم تمدید شد

9 May 2020 - 22:30

در After Life، تونی با بازی ریکی گرویس (Ricky Gervais) زندگی عالی داشت. اما بعد از مرگ همسرش، لیزا، تونی تغییر می‌کند. او بعد از فکر کردن با زندگی‌اش، تصمیم می‌گیرد آنقدر عمر کند که دنیا را با آنچه دوست دارد بگوید و انجام دهد، تنبیه کند. او فکر می‌کند این یک نوع ابر قدرت است و جز خودش به کس دیگری فکر نمی‌کند اما گویا همه سعی دارند او را نجات دهند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وری گلدیمن (Kerry Godliman) در نقش همسر تونی، لیزا، تام بسدن (Tom Basden) در نقش برادر زن تونی، مت، تونی وی (Tony Way) در نقش بهترین دوست تونی، لنی، دیوید بردلی (David Bradley) در نقش پدر تونی، و اشلی جنسن (Ashley Jensen) در نقش پرستا پدر تونی در این سریال حضور دارند.

پنه لوپه ویلتون (Penelope Wilton)، دیوید ارل (David Earl)، جو ویلکینسون (Joe Wilkinson)، کری گادلیمن (Kerry Godliman)، مندیپ دیلان (Mandeep Dhillon)، جو هارتلی (Joe Hartley)، روزین کانتی (Roisin Contay)، تیم پدستر (Tim Plester) و دیان مورگان (Diane Morgan) دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال را ریکی گرویس ساخته که تهیه کننده اجرایی و کارگردان آن نیز هست. چارلی هنسون (Charlie Hanson) و دانکن هیز (Duncan Hayes) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

فصل های اول و دوم سریال After Life روی شبکه نتفلیکس در دسترس هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.