آمازون Upload را برای فصل دوم تمدید کرد

9 May 2020 - 23:30

درست یک هفته بعد از پخش فصل اول سریال کمی علمی تخیلی Upload ساخته گرگ دنیلز (Greg Daniels)، آمازون استودیوز ساخت فصل دوم را سفارش داده است. فصل دوم بطور اختصاصی از Amazon Prime Video پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Upload با بازی رابی امل (Robbie Amell)، آلگرا ادواردز (Allegra Edwards) و اندی آلو (Andy Allo) آینده نزدیک را نشان می‌دهد، جاییکه مردم می‌توانند به انتخاب خود در زندگی پس از مرگ مجازی آپلود شوند. این سریال داستان مرد جوان سازنده اپی به نام نیتن بروان با بازی امل است که بدنبال تصادفی که راننده ماشین بوده راهی بیمارستان می‌شود و باید سریعا درباره سرنوشتش تصمیم گیری کند. او بعد از مشورت با دوست دخترش، اینگرید، تصمیم می‌گیرد در زندگی پس از مرگ مجازی لاکچری خانواده دوست دخترش، Lakeview، آپلود شود. وقتی نیتن در Lakeview آپلود می‌شود، با سرویس خدمات مشتریانش، نورا آنتونی آشنا می‌شود که راهنما کاریزماتیکی برای اوست و سریعا دوست و معتمد او می‌شود و او را در زندگی دیجیتالی جدیدش کمک می‌کند.

جنیفر سالک (Jennifer Salke) مدیر آمازون استودیوز گفته:

گرگ دنیلز در سریال Upload کمدی هوشمند و سینمایی با تم دسیسه ارائه می‌دهد و مخاطبین را برای سپری کردن اوقاتشان در Lakeview خوشحال کرده است. می‌دانیم طرفداران جهانی ما دوست دارند فصل بعدی نیتن و نورا را ببینند و ما به فصل دوم چراغ سبز نشان دادیم و خوشحالیم پروژه احساسی گرگ مخاطبین خاص خود را پیدا کرده است.

دنیلز و هاوارد کلین (Howard Klein) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

دنیلز نیز اظهار داشته:

بسیار خوشحالم رابطه ام با آمازون استودیوز و این بازیگران فوق العاده ادامه یافته و متوجه می‌شویم چه اتفاقی برای نورا و نیتن و دنیای ۲۰۳۳ شان می‌افتد. با این خبر نمی‌توانم برای فصل دوم صبر کنم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.