CBS سفارش ساخت سریا‌ل‌های Clarice, The Equalizer و B Positive را داد

10 May 2020 - 23:00

چند روز بعد از تمدید سریال اصلی خود، CBS اعلام کرده که سفارش ساخت سریال‌های Clarice، دنباله The Silence of the Lambs و سریال Thomas Middleditch و B Positive و ریبوت The Equalizer  با بازی کوین لطیفه (Queen Latifah) را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Clarice سال ۱۹۹۳، شش ماه بعد از وقایع The Silence of the Lamb را نشان می‌دهد که نگاه عمیقی بر داستان شخصی بازگو نشده مامور FBI، کلریس استارلینگ دارد که به دنبال قاتل‌های زنجیره‌ای و متجاوزین است، در حالیکه دنیای سیاسی پر خطر واشینگتون دی سی را هدایت می‌کند.

استارلینگ با بازی ربکا بریدز (Rebecca Breeds) شخصیت باهوش و آسیب پذیری است. او فارغ التحصیل Magna Cum Laude در دو رشته روان شناسی و جرم شناسی است. شجاعت او باعث کشیده شدنش به سمت هیولاها و دیوانه ها می‌شود. حالت پیچیده روانی او بخاطر دوران کودکی سختش است و او نیاز دارد تا از مسئولیت رازهای خانوادگی که درگیرش کرده‌اند، فرار کند. این شخصیت قبلا توسط جودی فاستر (Jodie Foster) بازی شده بود که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای The Silence of the Lamb شد و جولین مور (Julianne Moore) در فیلم Hannibal این نقش را ایفا کرده است.

سکوت بره‌ها براساس رمانی از توماس هریس (Thomas Harris) توسط جاناتان دم (Jonathan Demme) از فیلم‌نامه تد تالی (Ted Tally) ساخته شده است. جودی فاستر و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) بازیگران برجسته کلریس استارلینگ و دکتر هانیبال لکتر بودند. این فیلم ۲۷۰ میلیون دلار فروش خالص جهانی اش بود و جزو ۵ فیلم برتر اسکار در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم‌نامه اقتباسب و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن قرار گرفت. نقش کلریس استارلینگ سال ۲۰۰۱ توسط جولین مور در دنباله این فیلم، Hannibal، بازی شد.

این سریال را الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) و جنی لومت (Jenny Lumet) نوشته و تهیه می‌کنند که هر دو سر سریال The Man Who Fell to Earth شبکه CBS All Access هستند.

ریبوت The Equalizer سریال کلاسیک جدیدی خواهد بود. آن داستان شخصیت کوین لطیفه، شخصیت مبهم و معمایی است که از مهارت‌های خود استفاده می‌کند تا به آن‌هایی که جایی ندارند، کمک کند. این سریال را مارلو و میلر نوشته‌اند که شورانرهای آن نیز خواهند بود.

لطیفه، مارلو، میلر و دبرا مارتین چیس (Debra Martin Chase) به همراه ریچارد لیندهیم (Richard Lindheim) و شکیم کامپر (Shakim Compere) تهیه کنندگان آن هستند.

این ریبوت کاری از Universal Television و CBS TV Studios به همراه جان دیویس (John Davis) و جان فاکس (John Fox) از Davis Entertainment است.

سریال اصلی را مایکل اسلون (Michael Sloan) و ریچارد لیندهیم در قالب چهار فصل از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ ساختند. ادوارد وودوارد (Edward Woodward) بازیگر نقش مامور جاسوس بازنشسته، رابرت مک‌کال، بود. از سریال The Equalizer دو فیلم با بازی دنزل واشینگتون (Denzel Washington) اقتباس شد که ۱۹۰ میلیون دلار فروش جهانی داشتند.

سریال B Positive ساخته مارکو پنت (Marco Pennette) داستان پدر مطلقه‌ای است که به یک اهدا کننده کلیه نیاز دارد و در اوج ناامیدی با جینا آشنا می‌شود، زن سر سختی که کلیه اش را به او اهدا می‌کند و زندگی این دو تغییر می‌کند.

شخصیت درو، درمانگری است که سعی بر حل مشکلات دیگران دارد و تحصیل کرده و کتابخوان و عصبی است که مهارت‌های اجتماعی ندارد. همسر سابق او، جولیا، توسط سارا رو (Sarah Rue) بازی می‌شود.

جینا زن رویاهای درو و کلیه‌اش، توسط آنالی اشفورد (Annaleigh Ashford) ایفا می‌شود و کتر دوناهو (Kether Donahue) نقش لین، دختر اهل مهمانی، را بازی می‌کند.

این سریال را لور و پنت به همراه وارنر بورز تی‌وی تهیه می‌کنند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.