سریال Z Nation برای فصل چهارم تایید شد

2 December 2016 - 19:00

می‌دانیم که The Walking Dead کماکان و با قدرت در صدر پر بیننده‌ترین محصولات شبکه کابلی قرار دارد، اما به نظر می‌رسد شبکه Syfy نیز توانسته‌است با جمع‌کردن طرفدارانی وفادار ژانر آخرالزمانی زامبی محور خود را با عنوان Z Nation ادامه دهد. با اینکه امتیازات این سریال با آنچه از The Walking Dead می‌بینیم قابل مقایسه نیست، ولی به هر حال سریال توانسته است برداشت مخصوص به خود را بر روی این ژانر اعمال کند و بر خلاف تصور بسیاری از کارشناسان روند رو به رشد خود را ادامه دهد. سریال در مواردی درام مخصوص به خود را دارد ولی باز هم به هر حال نمی‌توان حتی از این نظر نیز آن را با «مردگان متحرک» مقایسه کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با شروع پخش خود در سال ۲۰۱۴، Z Nation داستان خود را سه سال بعد از انتشار ویرس کشنده در سراسر جهان آغاز می‌کند، جایی که اکثر انسان‌ها از بین رفته‌اند و تعدادی محدودی جان سالم به در برده‌اند. تمرکز اصلی سریال بر روی شخصیت مورفی با بازی کیث آلن (Keith Allan) قرار دارد، مردی سابقه دار که به لطف آزمایشات ممنوعه دولت بر رویش، نسبت به ویروس مصون است و خونش نیز دارای پادتن‌هایی است که می‌تواند به نوعی باعث تولید واکسن درمان کننده برای مبتلایان شود. طبق روال معمول برای این ژانر، سریال شاهد رفت و آمد بازیگران بسیاری در فصول خود بوده‌است.

به لطف طرفداران وفادار خود، Syfy به تازگی اعلام کرد که قصد دارد فصل چهارم این سریال را نیز وارد مرحله ساخت کند. به گزارش هالیوود ریپورتر، مانند گذشته، فصل جدید نیز در سیزده قسمت آماده و در پاییز ۲۰۱۷ پخش خواهد بود. این خبر هنگامی منتشر شده‌است که هنوز فصل جاری سه قسمت تا پایان خود در ماه دسامبر فاصله دارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.