HBO Max سریال انیمیشنی Santa Inc را پخش می‌کند

11 May 2020 - 00:00

سارا سیلورمن (Sarah Silverman) و ست روگن (Seth Rogen) صداپیشگان سریال کمدی انیمیشنی با تم کریسمس برای HBO Max خواهند بود. این دو که در فیلم Take This Waltz بازی کردند، نقش‌های اصلی Santa Inc لاینزگیت و Point Grey Pictures هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال ۸ قسمتی نیم ساعته را الکساندرا راشفیلد (Alexandra Rushfield) می‌نویسد که شورانر آن است.

سریال Santa Inc داستان کندی اسمالز، زن پری در قطب شمال است. وقتی جانشین سانتا کلاوز، توسط آمازون در عید کریسمس کنار زده می‌شود، کندی دنبال رویای خود می‌رود و اولین زن سانتا کلاوز در تاریخ کریسمس شود.

این سریال بخشی از قرارداد Point Grey Pictures با لاینزگیت است که روگن و شرکایش، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) سال گذشته برای ساخت محتوای چند پلتفرمی امضا کردند.

این جدیدترین سریال انیمیشنی HBO Max است که The Prince از گری جینتی (Gary Janetti) را سفارش داده که ریبوت The Boondocks  and Close Enough از جی‌‌ جی کوینتل (J. G Quintel) است.

راشفیلد، سیلورمن، امی زی (Amy Zvi) و رزا ترن (Rosa Tran) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. جاش فاگن (Josh Fagen) و لورلی آلانیس (Loreli Alanis) آن را برای Point Grey می‌سازند.

سوزانا ماکوس (Suzanna Makkos)، مدیر بخش انیمیشن و کمدی اظهار داشته:

مدت طولانی رویای سنت تعطیلات دوست داشتنی و افزودن دستورالعمل فمنیستی و کمدی R ریت داشتم و وقتی این فیلم نامه علی را با صداپیشگی ست و سارا خواندم، می‌دانستم مناسب مکس است.

اسکات هربت (Scott Herbst) مدیر لاینزگیت گفته:

سارا و سیت زوج کمدی عالی برای این سریال انیمیشنی جالب و بامزه به کارگردانی الکساندرا راشفیلد هستند. ما منتظر ورود به دنیای انیمیشن با شرکای خود در پوینت گری هستیم و تعطیلات را به شیوه جدیدی به اچ بی او مکس می‌آوریم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.