تیم استوری برای کارگردانی کمدی Night Wolf به کوین هارت پیوست

12 May 2020 - 16:30

تیم استوری (Tim Story) در حال مذاکره برای همکاری مجدد با کوین هارت (Kevin Hart) در کمدی ابر قهرمانی Night Wolf محصول STX Entertainment و نوشته دن هرناندز (Dan Hernandez) و بنجی سامیت (Benji Samit) است. هارت بازیگر و تهیه کننده فیلم از طریق کمپانی HartBeat Productions است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Night Wolf داستان مردی است که پدر زن آینده اش را برای اولین بار ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود او ابر قهرمانی به نام نایت وولف است. استوری از طریق کمپانی تولیدش، The Story Company، این فیلم را تولید می‌کند. شارلا سامپتر بریجت (Sharla Sumpter Bridgett) تهیه کننده اجرایی کار است.

آدام فاگلسون (Adam Fogelson)، مدیر گروه فیلم STXfilms اظهار داشته:

تیم اولین گزینه ما برای این فیلم بود. مهارت او در کمدی و اکشن، همراه با همکاری طولانی مدتش با کوین در فیلم‌های Ride Along و فیلم‌های Think Like a Man و بسیاری از کمدی های هارت، او را بهترین گزینه برای این فیلم کرد. او انگیزه عالی دارد و STX و HartBeat بسیار خوشحالند.

استوری اخیرا سر فیلم Tom and Jerry برادران وارنر بوده است. او و هارت در فرنچایزهای Ride Along و Think Like A Man و فیلم‌های What Now?, Let Me Explain و Laugh At My Pain  همکاری داشتند.

هفت تا از نه فیلمی که او کارگردانی کرده، عملکرد موفقی در باکس آفیس داشتند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.