حضور بیل اسکارزگارد در نقش کلارک اولافسون در سریال Clark از شبکه نتفلیکس

12 May 2020 - 19:30

بیل اسکارزگارد (Bill Skarsgard)، که در فیلم اقتباسی It (آن) در سال ۲۰۱۷ بازی کرده بود، قرار است نقش مجرم سوئدی معروفی به نام کلارک اولافسون را در یک سریال شش-قسمتی از شبکه نتفلیکس ایفا کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسکارزگارد در Clark (کلارک)، سریالی سوئدی زبان به اقتباس از اتوبیوگرافی اولافسون نقش‌آفرینی خواهد کرد، که در آن این مجرم قاچاقچی مواد مخدر و سارق بانک، ماجراجویی‌های تبهکارانه اش که در دهه ۱۹۶۰ آغاز شد، را از خاطر می‌گذراند.

اولافسون، پس از یک سرقت ناموفق از بانک در پایتخت سوئد در سال ۱۹۷۳، باعث باب شدن اصطلاح “سندروم استکهلم” شد، سندرومی که باعث ایجاد احساس علاقه و تمایل میان گروگان‌ها و گروگانگیرشان می‌شود.

جوناس آکرلاند (Jonas Akerlund) این سریال را کارگردانی خواهد کرد و کمپانی Scandinavian Content Group تهیه‌کننده آن می‌باشد. فردریک ایجتافت (Fredrik Agetoft)، پیتر آرهنیوس (Peter Arrhenius)، و جوناس آکرلاند از فیلم‌نامه‌نویسان این سریال هستند.

هانس انگهولم (Hans Engholm)، آکرلاند، و اسکارزگارد از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. بورژ هانسون (Borje Hansson) و پتریک سوبیسکی (Patrick Sobieski) نیز از تهیه‌کنندگان پروژه می‌باشند.

اسکارزگارد گفت:

کلارک اولافسون، درست یا غلط، یکی از باهوش‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های سوئد است. من این ایفای نقش چالش‌برانگیز را با احساسی درهم از شادی و ترس می‌پذیرم و فکر می‌کنم که با حضور جوناس و شبکه نتفلیکس در پشت این پروژه، ما می‌توانیم قصه فوق‌العاده‌ای سرشار از سرعت و جنون را بازگو کنیم، که پیش از این در تلویزیون ندیده‌ایم.

آکرلاند افزود:

کلارک قصه‌ای است درباره نادرست ترین مرد از لحاظ سیاسی، که نادرست ترین زندگی از لحاظ سیاسی را تجربه کرد. این‌ها داستان‌هایی است که من همیشه دنبالشان می‌گردم.

اسکارزگارد قرار است امسال در فیلم The Devil All The Time (همیشه شیطان) از شبکه نتفلیکس نیز بازی کند. او هم‌چنین در Nine Days (نه روز) نیز حضور خواهد داشت. او قبلا در Castle Rock (کسل راک) و Hemlock Grove (هملوک گراو) نیز نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.