کل پن به سریال جدید Clarice پیوست

13 May 2020 - 12:30

کل پن (Kal Penn) برای بازی در نقش امین گریگوریان در سریال Clarice دنباله فیلم Silence of the Lambs (سکوت بره‌ها) محصول شبکه CBS انتخاب شده است. علاوه بر پن، مایکل کادلیتز (Michael Cudlitz) و نیک سندو (Nick Sandow) برای بازی در نقش‌های پل کرندلر، رهبر Fly Team و VICAP و موری کلارک، رئیس کلاریس، در اختیار گرفته شدند. آن‌ها به بازیگرانی می‌پیوندند که قبلا اسامی شان اعلام شد: ربه‌کا بریدز (Rebecca Breeds)، لوکا دوالیورا (Lucca De Oliveira) و دیوین آ تایلر (Devyn A. Tyler). در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پن در بیانیه‌ای گفته:

مثل بیشتر مردم، من هم طرفدار پر و پا قرص سکوت بره ها هستم و این فرصتی است تا بتونم با جنی لومت و الکس کرتزمن کار کنم. تمامی صحبت‌های ما درباره کلاریس درباره هنر و داستان گویی آن بوده و آن معلق، مهیج و متفکرانه است.

امین گریگوریان دکترای علوم کتابداری دارد. او رابط بین Fly Team و پایگاه داده ViCAP است و مخالف اطلاعات منحصر به فرد کلاریس، علوم رفتاری است. او که کتابدار سابق اسمیتسونیان بوده، FBI شغل دوم اوست. او که در تمامی زمینه‌های آرشیوی متخصص است، از حشرات گرفته تا نوشته های قدیمی و بچه های گمشده. گریگوریان الگوهایی از شواهد قانونی می‌سازد که از دانته گرفته شده‌اند.

استارلینگ با بازی ربه‌کا بریدز (Rebecca Breeds) شخصیت باهوش و آسیب پذیری است. او فارغ التحصیل Magna Cum Laude در دو رشته روان شناسی و جرم شناسی است. شجاعت او باعث کشیده شدنش به سمت هیولاها و دیوانه ها می‌شود. حالت پیچیده روانی او بخاطر دوران کودکی سختش است و او نیاز دارد تا از مسئولیت رازهای خانوادگی که درگیرش کرده‌اند، فرار کند. این شخصیت قبلا توسط جودی فاستر (Jodie Foster) بازی شده بود که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای The Silence of the Lamb شد و جولین مور (Julianne Moore) در فیلم Hannibal این نقش را ایفا کرده است.

سکوت بره‌ها براساس رمانی از توماس هریس (Thomas Harris) توسط جاناتان دم (Jonathan Demme) از فیلم‌نامه تد تالی (Ted Tally) ساخته شده است. جودی فاستر و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) بازیگران برجسته کلریس استارلینگ و دکتر هانیبال لکتر بودند. این فیلم ۲۷۰ میلیون دلار فروش خالص جهانی اش بود و جزو ۵ فیلم برتر اسکار در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلم‌نامه اقتباسب و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن قرار گرفت. نقش کلریس استارلینگ سال ۲۰۰۱ توسط جولین مور در دنباله این فیلم، Hannibal، بازی شد.

این سریال را الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) و جنی لومت (Jenny Lumet) نوشته و تهیه می‌کنند که هر دو سر سریال The Man Who Fell to Earth شبکه CBS All Access هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.