کیت بلانشت در حال مذاکره برای بازی در کمدی Don’t Look Up است

13 May 2020 - 13:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری Collider، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، بازیگر برنده دو دوره جوایز اسکار، در حال مذاکره برای بازی نقش مقابل جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در کمدی علمی تخیلی جدید نتفلیکس، Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی (Adam McKay) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قرار بود فیلم‌برداری این پروژه ماه گذشته آغاز شود، اما به دلیل شیوع بیماری همه گیر کووید ۱۹، به تاریخ نامشخصی تغییر یافت.

سایت خبری ورایتی نیز گزارش کرده که بلانشت به فیلم جدید Armageddon Time کاری از جیمز گری (James Gray) نیز پیوسته است. این فیلم را گری نوشته و کارگروانی می‌کند که الهام گرفته از تجارب خودِ گری در زمان مدرسه در مدرسه Kew-Forest در کویینز است که فرد ترامپ پدر دونالد ترامپ عضو هئیت مدیره آن بوده و ترامپ خودش از این مدرسه فارغ التحصیل شده است.

فیلم Don’t Look Up را آدام مک‌کی نوشته و کارگردانی می‌کند که به همراه کوین مسیک (Kevin Messick) کمپانی Hyperobject Industries را اداره می‌کنند.

این فیلم درباره دو فضانوردی است که راهی تور مطبوعاتی می‌شوند تا به بشر از نزدیک شدن سیارکی که سیاره زمین را نابود می‌کند، هشدار دهند.

مک‌کی در ژانر طنز در چند سال گذشته، موفق ظاهر شده و یک نامزدی و یک اسکار برای Big Short در سال ۲۰۱۶ بدست آورد و سه بار هم نامزد اسکار برای Vice در سال ۲۰۱۸ شد.

بلانشت بازیگر استرالیایی برنده اسکار، دو اسکار از هفت بار نامزدی اش برده و سه بار گلدن گلوب از ۱۰ بار نامزدی اش گرفته است. او بازیگر فیلم های برجسته‌ای همچون Elizabeth, The Talented Mr. Ripley, The Lord of the Rings Trilogy, The Aviator, Blue Jasmine, Carol, Ocean’s 9 و Thor: Ragnarok است. او را به زودی در اقتباس Nightmare Alley کاری از گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) خواهیم بود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.